bästa navelpiierciing-studio i malmöö ?
någon som vet ngn bra piercing studio i malmö ellr lund ?
ungefär, hur mycke kostar de att göra navelpiercing ?
taaaackk för svar !:)
india på triangeln i malmö gjorde jag hos =) skittrevliga, väldigt hygieniska och duktiga. 450 kostar det där (titansmycke ingår)
aha okeey, taack så mycke för infon :) men btw, sånt titan, de e ju sånt material som lätt kan växa in i huden ellr, ? haha !
nej titan är det bästa då det inte är allergiframkallande eller nånting, i princip alla studier använder sig av titan och de flesta smycken du hittar i affärer och på nätet är av titan :)
MEN, det finns självklart alltid risk för både infektion och att piercingen stöts ut så allt är inte alltid frid och fröjd ;P det har dock inget med titanet att göra utan hur DIN kropp reagerar på piercingen.
jag har haft i naveln 2 gånger, båda stöttes ut. nu 2år senare ska jag ta om en tredje gång och hoppas att det går ;)
ahaa ojjdå, hahahah men taack då vet jag !! ska köpa titan smycke :) ojj, de va ju nt så kul att dina stöttes ut två gånger :O men de gjorde inte ont då när de stöttes ut ? :) hoppas de går bra nu !
gjorde de ont att ta hål i naveln ? :)
om det gör ont eller inte beror på hur känslig man är….men det jag tyckte kändes en del va innan de stack igenom nålen, när de "drar" ut skinnet med tången. själva sticket märker man inte sen då man redan är upptagen med att känna "smärtan" från tången ;)
men det är absolut inget som gör så ont så att man inte klarar av det, det kommer kännas mer eller mindre - det kan jag lova, MEN det är ju bara för nån sekund :) du klarar det ;)

Jag tycker inte att India är bra.
De bryr sig inte, de tar inte ansvar för ifall något blir fel. Folk som har blivit rådda att t.ex inte göra en industrial piercing hos ex. Body art, har sedan gått till India och fått göra det där (jag hade aldrig gjort en piercing om jag blev varnad av en profisionell piercare, men alla är inte smarta). Självklart har piercingen fuckat och India tar inget ansvar för det alls.
Jag skulle rekomendera Body Art på Mjölnaregatan.

Anatomorph på Föreningsgatan är bra :)
Kostar runt 500:-