Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2621 ggr
jahadu
0

piercare stockholm?

Tja!

tänkte pierca naveln men vill gärna veta vart jag kan hitta en piercare som inte kräver att man är 18 eller har målsman med sig. (blir 18 i år…)

Sarah
0

Du kanske skavänta tills du fyllt år…:)

jahadu
0

#1 nej det orkar jag inte x) har haft i navel 2ggr innan och har väntat i 2år nu på att ta om….orkar itne vänta längre.

men har någon här erfarent av ANT studio i gamla stan? har hört att de godkänner att bara ringa hem till målsman….(för det är absolut inte så att jag inte får utan det handlar om att jag bor i stockholm….och min mamma i skåne)

Bella-R
0

Vad jag vet är det seriösa studios som tar 18 års gräns, som följer dom regler som krävs för att hålla en piercingstudio.

Dom som inte har nån åldersgräns/under 18 har ofta ingen lokal utan gör det hemma elr på något kontor elr dyl.

Det ser jag som oseriöst, och det gör nog dom flesta skulle jag tro.

Kan du inte passa på o göra det när/om din mamma kommer upp till dig i Sthlm?

/ Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

jahadu
0

nu är naveln piercad =)

gjorde det på ANT i gamla stan. De ringde hem och snackade.

Riktigt trevliga och duktiga, dit ska jag absolut fortsätta gå!

Bella-R
0

#4 Vad kul, grattis! :D

Hur känns det nu? Gjorde det ont? Är du nöjd med placering etc? :)

Hade dom förresten mycket smycken (som låg framme)?

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

jahadu
0

#5 tackar =D jag är otroligt nöjd (hoppas bara att den inte stöts ur nu, peppar peppar), det gjorde skitont x) antagligen för att jag har ett ganska stort ärr sen de två förra. men jag överlevde, var väldigt nervös när jag skulle göra det men grabbarna på studion va helt avslappnade och snackade på hela tiden så det kändes skönt.

de hade tyvärr väldigt lite smycken…mest töjningar och tunnlar och några få smycken till läpp, ögonbryn mm och kanske som mest 10 olika smycken till naveln.