Tunna texter
Jag är sugen på en till tatuering. Den här gången vill jag ha en tunn text. Min första är också i tunn text, men vill ha tunnare. Hur tunt man dom göra? Sen vill jag ha texten liten. Men hur smått kan man görat utan att det blir skitfult direkt.. han som tatuera mig sist sa att man inte kan göra så smått för att "det flyter ihop". Någon som vet, eller har hört annat?
Sedan skulle jag vilja se var man kan placera texten. Vill ha lite inspiration. Min första är på vänster handled. Funderar att ha den andra på den högra. Men skulle vara kul att se var ni har placerat era texter på kroppen :)

Jag har på sidan av foten
om man säger så här. Det borde ju se bättre ut med tiden ju större text du har. Så ju mindre ju sämre kommer den att hålla.
Men jag vet inte något mer ingående.
Jag har en tunn text på foten i skrivstil och det kan lätt bli suddigt med tiden. Man behöver ett visst mellanrum för att texten inte ska flyta ut. Jag är extremt nöjd och tatuerade mig hos DIMA här på iFokus. Det tog lång tid för att hon var så noggrann.

Jag har en text precis ovanför fotleden!
Jag hade tänkt tatuera en textrad på sidan av foten men när jag var och pratade med tatueraren så sa hon att text på foten är ingen bra idé för det blir fult fort. Så då blev jag osäker. Skulle gärna vilja ha så undrar vad ni har hört.

alltför tunna texter är ungefär samma sak som att gadda in en liten streckkod, det är få grymma gaddare som vill göra det, text är snyggt om man kombinerar det med nått annat motiv
Man ska inte tatuera ställen där huden slits mycket som händer fötter (frågan vart på kroppsdelen också såklart)
Streckkoder är världelös tatuering eftersom den måste vara enormst stor för att det inte ska flyta ihop och se ut som skit.
Som sagt, ju mindre ju sämre är det.