Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 12610 ggr
LinnB
0

Tatuering bakom örat!

Har själv bokat tid för en tatuering där nästa vecka, så det vore lite skoj att se andras.

Så, in med bild om ni har någon! Skrattande

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

VAASHii
0

*lämna avtryck*

Vad blir det för något? :D
Jag är med lite sugen på en bakom örat men jag vet inte vad jag skulle vilja ha där :P

Pandi
0

#0 Åh var roligt!
Jag har också planer på att tatuera mig där, en liten text där det ska stå: "Made On Earth"
Haha, jag och en kompis tyckte det skulle vara roligt, istället för typ Made In Sweden Skrattande

Vad blir det för något för dig då? Glad

LinnB
0

För mig blir det en trollslända. Älskar trollsländor! Vet inte exakt hur den ska se ut än, men ska prata ihop mig med tatueraren någon dag. :)

#2 Det var en ball idé. :D

Aviendha
0

Åh, det ska bli kul att se! Även jag har funderat på den placeringen för något lämpligt :)

VAASHii
0

Åh! Jag Älskar trollsländor! Det kommer nog bli supersnyggt! :D

Liss
0

Låter som en fin idé :) Ser fram imot bild..

Hade funderingar om en tatuering där för några år sedan. Men de var enbart stjärnor jag tänkte på då.. så har ändrat mig lite, nu senare i åren :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
0

Åh, låter fint. Känner en som har några noter bakom örat. Har varit sugen på att göra något själv men vet inte vad. Sen jag rakade av mig håret har jag dessutom varit sugen på att göra lite längre upp - så att det kan gömmas i hår och dyka upp som en överraskning då och då.

LinnB
0

:D
#7 Oh, låter som en kalasnice idé!  

Jag gruvar mig lite däremot… har hört att det gör pissont att göra där, och jag är rätt mesig. Men ja, det går nog bra! :)

[jenkass]
0

jag har inte bakom, men på örat vid öronkanten :)

[Koppsal]
0

Jag vill också ha där, när jag fyller 18. fast då en streck-kod. ;) Elelr så vill jag ha den i nacken.

mandariiin
0

Precis som jenkass så har jag en i örat. Flört

LinnB
0

Bilder på andra öron-tattoos är ju också väldigt välkomna. :D

LinnB
0

Bakom örat är utan tvekan det ställe där det gjort minst ont för mig. Det var nice. :)

VAASHii
0

oooooooh! Är det klart nu? =D

LinnB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp!
Svårt att få till någon vettig bild dock. :P

VAASHii
0

Åh vad fin den är! ^____________^
:D:D

Aviendha
0

Åh, skitläckert!! Me like alot!

Liss
0

Åh. Enkel och fin.. läckert!

LinnB
0

Massa tack!
Jag är… näästan helt nöjd. Ska tillbaka när den är läkt och fylla i ögonen också bara. :) Tanken var från början att dom skulle vara helsvarta, inte bara "ringar". Men han missuppfattade mig.

grejs
0

Fint! :)  Gjorde det så ont som du väntat dig?

LinnB
0

#20 Tack! Inte ens i närheten. Det var väldigt lugnt, faktiskt. :)

ChristineL
0

Så söt! Och det är ett sött ställe att ha tatuering på tycker jag. Såg en tjej på hemköp igår som hade en liten jordgubbe bakom örat :)

Mia-
0

Jätte fin. älskar trollsländor!!

LinnB
0

Massa tack!

#22 Vad gulligt! Jordgubbar blir man glad av. :)

cupcakes
0

Superfin! :) När jag blir arton vill jag ha en speciell muffins där, men det tar ju ett tag dit.. Har ännu fler tatueringar jag vill ha när jag blir arton så jag får väl börja spara pengar nu Obestämd

Liss
0

#25 Hehe, bra inställning. Börjar du spara nu har du en rätt bra tatueringskassa senare ;)

cupcakes
0

#26 Haha fast problemet är ju att jag lägger i princip alla mina pengar på vovven min, så ett år (och en vecka om man ska vara noga Oskyldig) är kanske inte så mycket xD Men jag ska iallafall ha allihop, någon gång, eftersom jag velat ha de i tre år redan x)

Liss
0

#27 Jo, men det kanske blir bättre än noll kronor i alla fall?:) Så du får ju se det på plus sidan ändå.

cupcakes
0

#28 Jo absolut! Alla tatueringarna ska ju göras, någon gång! Kvittar när jag har råd, bara det blir av så :)