Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 6081 ggr
HLJB
0

Min andra tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

för en månad sedan gjorde jag en liten ttatuering på handleden hjärta+banderoll+namn+blommor i 7 fäger som jag är sjukt nöjd med!

En knapp månad senare så gjorde jag alltså igår en ganska stor draktatuering på överarmen. Huvudsyftet vad att tatuera över en 15 år gammal ödla som jag har tänkt göra i alla dessa år men aldrig kommit till skott förrän jag vid handledstatueringen fick veta att det är möjligt. =)

Drake som symboliserar mig, mitt mot och min styrka som överlevare. Den är klar som den är men jag ska ändå sätta in lite färg på den när sommaren är över. Lite rött på magplattorna och lite blänk och lite gul/orange eld och ett färgat öga.

Jag fick betala 2000kr för den som den är nu. Jag är halvnöjd men vet samtidigt att jag inte vant mig än. ;-)

silverhuldra
0

Snygg. Jag har oxå en tatuering som betyder något för mig, fast det är ett döt höstträd ;)

Mvh. Silverhuldra

HLJB
0

Tack! Nu blev jag nyfiken, varför ett dött höstträd? =)

silverhuldra
0

oj, det finns många anledningar, bland annat så är hösten den allra vackraste årstiden. + att det är ju så att allt måste vissna ner å dö för att sedan kunna födas på nytt under våren. sen på minner den om mig. Trotts ett hårt år med vindar regn, snö etc så står det där stark å väntar på att födas på nytt - en ny tid.

Mvh. Silverhuldra

HLJB
0

#3 Härligt! Nästan som mig dådå. =)