piercingstudio i stockholm
Hej.. Jag är ganska ny inflyttad i stockholm, så undrar om någon kan rekommendera en piercingstudio för mig.. Jag har inga planer på att piercia mig nu, men jag har gjort en i tragus och vill ha hjälp med att byta från läksmycke till vanligt, då jag har en ring med en sån liten kula som försluter ringen så tycker jag det är lite för svårt och pilligt att göra det själv..
Så söker några som är seriösa och hjälpsamma, är beredd att jag kanske kommer få betala.. Och så vill jag att det ska vara en tjej som utför det, såå är det någon som kan hjälpa mig?? Jag vill helst ha något ställe som är lite öppet o ljust, inte någon mörk källarlokal, jag blir lite skrajj av sånt haha..
tack på förhand
Kan inte alls sthlm, men kika in bland våra länkar, där kan du säkert hitta lite olika alternativ (iofs tatueringsstudios men de kan ju göra piercings med) till att börja med iaf :)
East street har jag hört bra saker om, men som sagt, kan inte sthlm så jag hoppas att någon som har bättre koll kan hjälpa dig.
Paulina
Hmm.. en tjej som ska göra det. Då är Swahili Bob's uteslutet iaf, då det bara är Johan som sköter piercingdelen där.
East Street må vara duktiga, men långt ifrån trevliga. Iaf dom gångerna jag varit där.
Downtown i Södertälje är det tjejer som sköter piercingbiten, så det kanske kan vara något alternativ? Är dock lång bit att åka om du bor norr om, eftersom detta ligger så söderut i länet du kan komma.
Min personliga erfarenhet av Downtown är dock inge bra, jag gillar dom inte alls.
Iofs har jag inte varit på någon piercingstudio som jag fått förtroende för, så mina ord är nog o ta med en nypa salt ;)
Men om jag skulle rek nån av dessa tre blir det nog Swahili Bob's.

oki.. nej jag vill defintivt bara gå till en tjej, så då blir de ju tyvärr uteslutet med swahili.. synd dock.. kanske nån annan kmr med ngt bra förslag =)