Boka tid!
Idag ska jag iväg och boka tid igen, ska fixa till dödskallen på armen, färgen är lite flammig så det är dags nu. Tjoho! Den där känslan ni vet… ;)
/Christine
Åh, vad kul! Jag ska väl ta tag i ifyllning snart jag med, även om det inte blir något nytt så är det en sjukt skön känsla att veta att man snart sitter där igen :P
Paulina
9e juli blev det, och så gött att slippa betala för det också ;) Och jag är ju lite knäpp. Dödskallen var en jättestorgrej för mig att göra, dels för att den är på armen och dels för att den är i färg, men nu är jag sugen på att låta den bli half sleave i new school :P
/Christine
Haha, den känslan är fin! :) Både att sitta i stolen och att det är gratis. :3
Och halv sleeve med sånna prylar är ju inte dumt ;) .. erhm. Partisk.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men Lisette, som Sajtvärd borde du veta bättre än att vara partisk till nånting
Hehe, men det där med pengar kommer göra att det kommer dröja känns det som, men ska snacka med honom om det iaf. Och så har jag ju annat jag vill göra också…
/Christine
Förlåt, det var … meningen. Bara lite.
Jo, så är det ju. Kommer ta lång tid förrän baksidan av min arm blir prydd. :)
Hehe ;) Bara lite ja! ;) Ja, jag är allt bra nyfiken på hur din arm kommer bli också. Tid och pengafrågan igen… Suck!
/Christine
Mm.. det är ju en lite spännande historia ;) Och saken är väl att tanken börja med en halv sleeve och nu börjar tankarna fara vidare.. så i slutänden blir den nog hel :)
Japp. Förhoppningsvis blir det bättre snart.

Jag ska nog boka tid på måndag, då jag vet hur mycket pengar jag har kvar efter en helg på BugRun (bilträff). Sen blir det lite fix på ryggen!
I love skatteåterbäring! haha
#8 Haha, skatteåterbäring är fina grejer ;)
*harkel* restskatt till mig :(
/Christine
#10 Det var inte sköj! Sånt är ALDRIG kul. Fast jag fick ingenting ist, vad säger det då ;P