Mitt barnbarn närmast hjärtat:-)
NU har jag äntligen fått min tatuering på plats.
Det var igår på Magic Line i Västerås som Victor Lopez (från Portugal) satte sin signatur på vänstra sidan av mitt röst.
Hoppas ni tucker den är lika fin som jag tycker. Bilden föreställer mitt älskade barnbarn Maya, när hon låg och sov 3 månader ung…..visst är det väl vackert…..
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Guud vad snyggt gjord. Jättegulligt!
Åh så fint! Verkligen beundransvärt. Sött av dig!
åååå vilken vacker å söt liten rackare.
Mvh. Silverhuldra

Tack snälla ni, jag blir så rörd, har fått så många positiva reaktioner på min tatuering och det gör mig så lycklig:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Jättefin! 
Paulina

Så underbart vackert!Förstår att det känns härligt att bära med sig den lilla hela tiden nära:)Jättefint!
Åh, så fint! Vill göra porträtt på mina egna barn när den tiden väl kommer :)
/Christine
Men oj vad sött!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jätte fin tanke och vacker tatuering.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

En utav de bästa studios du valde! :D

Jag måste fråga,,, vad fick du betala för denna ?
Jag är ju själv ute efter (som du sett i annan tråd) någon som kan göra bra porträtt.. :-)
mvh Linda

Du har ett PM…
Hälsar Lotta P

Oj Oj Oj! Jag älskar den!
Vill gärna också veta vad den kostade och hur stor den är och lite mer om studion och tatueraren, kommer han dit och gästar igen? Eller är han där hela tiden? =)