Nypiercad :D
Jag gillar! Är sjukt sugen på att göra det själv, men har liksom inte kommit så långt än ;)
Paulina

^^ jag längtar tills de läkt så jag kan ha ringar :D ser lite konstigt ut med bollarna :P
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Jag tycker det ser helt ok ut ändå :)
Paulina

hmm… undrar en sak.. har blivit typ lila på insidan av min läpp, ser ut som en lila blodådra typ.. kan inte minnas att det blev så av min förra.. något som har gått fel?
kan fota om ingen fattar
Tycker att det är snyggt med plupp :)
#4 Jag är visserligen inte så kunnig än när det gäller bodyart, men det låter inte bra. Har aldrig hört talas om lila på insidan av läppen efter nygjord läpp. Aldrig blivit så för mig. Hoppas det inte är något som gått fel, det borde det ju inte vara om du gått till en duktig piercare.
Jätte fint! :)

Låter sm ett blåmärke, vilket inte är helt konstigt då du precis genomborrat läppen med en stor nål ;D
Det kan vara så enkelt som ett "blåmärke", en blodutgutning alldeles under huden/slemhinnan för som sagt; du har just fått en nål tryckt igenom läppen så det kan vara anledningen.
Börjar det jäklas/göra onormalt ont eller dyl. så prata med din piercare. Hellre det säkra före det osäkra.
Paulina

okej tack :) känner inte av det nu, gör inte ondare än vad det bör göra när man precis piercat sig
Det var ju häftigt med två bredvid varandra..! Gjorde det ont?

#10 den första gjorde jag för ett år sen :) den gjorde inte ont alls, men den som jag gjorde i onsdags gjorde mycket ondare.. fattar inte varför.. någon här som kan förklara? piercaren sa att det kunde göra ondare andra gången..
kan det vara pga att kroppen har läkt, åsen gör man ett till hål så den måste läka igen? typ som att skrapa upp ett ärr?
#11 ok, det kan ju vara som du säger, få se om nån annan tror något annat..

#11. det spelar nog ingen roll vart du piercar dig andra gången det gör alltid ondare än den första. PGA dom höga förväntningarna du har första gången du piercar dig. Då tror du att det kommer göra svinont, vilket du upptäcker att det inte var fullt så farligt som du förväntat dig. o då lurar du hjärnan att tro att andra gången du gör det så kommer det ju inte göra så ont. o då är din smärttröskel mycket lägre än första gången. hjärnan ställer in sig o lurar sig själv^^ tredje gången kommer göra ont men förmodligen inte fullt lika ont som andra gången. nu har hjärnan två gånger att reflektera till och vet då inte om det kommer göra ont eller inte.
själv har min smärttröskel förändrats med tiden. Förr kunde jag sticka nålar lite här o var o skjuta med luftpistol/softairgun m,m. på min kropp. men nu räcker det med att jag tänker tanken att jag ska göra något dyligt så känner jag smärtan^^ hjärnan styr vår kropp och då även smärttröskeln.