tatuering på bröstet.
har funderat ett tag på en ganska stor tatuering på bröstet.
alltså hela partiet under halsen. har motivet helt klart så ska bara ta de sista steget och boka en tid :)
tänkte kolla om de kanske finns någon annan här med en tatuering där så man kan bli positivt puttad den sista biten :D
tycker att om du verkligen vill så gör det :) blir säkert jättesnyggt! ääälskar när folk vågar uttrycka sig själva om du förstår vad jag menar :)

Jag har ingen tatuering på bröstet, men jag kan putta dej lite med att säga att jag är ny tatuerad, och jag känner mej så stolt (igen)! känslan efter man tatuerat sej är så underbar :D fast det lär du ju redan veta. men nu blev du påmind om det igen….
DET är en stor tatuering det… Jag funderade på motiv och att jag skulle ha en där i säkert 1,5 år innan jag nu bokade tid. Typ en månad kvar sen är jag märkt för livet!… Igen..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 tack :) jaa jag e jätte peppad nu!
#2 :D haha jaa man har ju samlat på sig en del nu :)
#3 åh va spännande! får man fråga va du ska göra? :)
kan ju tillägga att de kommer bli en slags hyllningstatuering till några av mina favoritband! bland annat guns n roses och kiss :)
#4 Ska köra på svenska motiv som den jag har på armen med prästkragar, blåklockor och valmo.. Mer säger jag inte ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#5 okej :)
idag var ja iaf och bokade tid :)
blir inte förens 30 augusti men då kör ja å killen sittningar hela dagen :)
blir antagligen en sittning med armen med snart och en eller två nya piercingar imorgon! :) massa kul! :D