Fleshtunnel 12mm Guld
Hej,
Har tänkt köpa 2st tunnlar 12mm i guld till min sambo. Hittade sidan www.oslobodyart.com och funderar på om de är någon här som har erfarenheter om dem? (Såg ett inlägg om en person som hade piercat sig i deras studio i arvika och den killen som utförde piercingen visste tydligen inte hur man gjorde…)
Jag gjorde nämligen en beställning utav dem och fick ett mail där de kräver förskottsbetalning på 50-100% av beloppet pga att det är en beställningsvara. Detta gjorde mig själklart ganska tveksam eftersom de inte har någon information om detta på "villkor/regler".
Tacksam för feedback om det är någon som har info om det företaget. Eller om ni har tips på annat företag som säljer tunnlar i solitt guld, 18k. Eller ev. 18k plätterade tunnlar.
//Chrille
Oj, tack för snabbt svar
Dock har jag redan varit i kontakt med de och de hade slut på den modellen som har gängad bakdel
och hon vill inte ha den typen som är "double flared".
Jag vill ha det i guld är av den enkla anledningen att både hon och jag tycker de är snyggt med guld och att jag vill ge henne något av värde som jag vet att hon kommer att gilla
Tack igen!!

Okej, synd att de inte hade några kvar. Lycka till i sökandet i alla fall :)