Tatuering på handled
Jag har sedan tidigare 4 övriga tatueringar.. fot, arm och skuldror.
Gjorde en sjöhäst med bakgrund på handleden igår.. eller ja handleden.. den börjar där. Är ca 10 cm. Nu är jag intresserad av att höra med er som tidigare tatuerat handled.. när fasiken lägger svullnaden ner sig? Jag minns att foten svullnad rätt så rejält när jag gjorde den där. Men handleden är en annan historia..
Den är rejält svullen..

jag har inte tatuerat mig där men min sambo har en tatuering på varje handled. dem var som vilken tatuering som helst, svullnaden lade sig efter någon dag.
Jag har en lång tatuering från handleden och upp till armvecket och jag var bara svullen några timmar
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Jag svällde faktiskt inte alls mot handleden, armvecket däremot..
Den är ju rätt ny så att du är svullen än är ju inte helt onormalt ändå. För en del går svullnaden ner rätt fort medan det tar någon dag för andra. Är du orolig för det hela så kolla upp det. Hellre få ett lugnande besked än att inte få hjälp när man behöver.
Paulina
Jag svullnade knappt alls vid handleden. Och den läkte otroligt fort.
Men det är naturligtvis olika. Håller med ovanstående, ifall du är orolig kolla upp det. Men jag skulle inte tro att det är något ovanligt med din tatuering. Beror ju lite på hur stor den är också.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆