Klyvd bröstvårta..
Igår strax innan vi skulle bli upphämtade till midsommarfirandet så tog jag en jättesnabbdusch i stressen. Jag kände att jag fastnade med armbanden i staven som satt i bröstvårtan och fick ont. Men tänkte inte mer på det förns jag såg hela smycket ligga i badkaret!
Jag vågade inte kolla så jag ringde min pojkvän och sa att jag hade tappat min bröstvårta (haha hade lite panik tror jag) och min tröja blev helt blodig, rann ner längs magen och benen osv.
Iallafall, till saken! Jag hittade ett litet runt plåster som jag satte på, försökte få ihop bröstvårtan fint men gick inte så bra för den var bara i 2 små slajsiga bitar som hängde.
När jag har sytt och så förut så har doktorn satt på plåster som dom sagt att jag inte får blöta (för då samlas det bakterier) och inte ska byta på 1 vecka.
Ska jag låta det fula lilla runda plåstret sitta där i typ 1 vecka nu och hålla det torrt? Drar jag bort plåstret så lär den ju åka isär igen.
Vad ska jag göra? Min bröstvårta kommer bli så ful 
Kanske skulle åkt till akuten och sytt ihop den? Var stressad och akuten ligger 1 timme bort..
jag skulle åkt o besökt en doktor!
Ringde sjukupplysning eller vad det heter. Hon bad mig förklara hur det såg ut å jag fick ta bort plåstret. Igår hängde den undre delen som en trasa.. Men jag försökte trycka upp den när jag satte på plåstret igår så den började läka fast. Såg fint ut nu förutom att det blöder och är ett streck då.. trodde den skulle slitas isär när jag tog av plåstret. Skulle ha plåster på som jag byter när jag duschar.
men herregud stackare! hoppas verkligen de blir bra nu då!
nu kommer ja inte våga duscha ikväll! haha
Ajaj! Vet en kille som gjorde samma sak, det läkte ihop och efteråt kan man ju se att det är ett streck tvärsöver men det är inte jätteuppenbart. Hoppas allt går bra!
Paulina
Ah det var vidrigt. slet ur den uppåt så nästan hela bröstvårtan bara hängde neråt utochin typ.. Men nu ser det fint ut, ett streck över "bara"!
Men shit! Vad läskigt :/
Jag är ju supernojig när det kommer till smärta och mina bröst så jag mår dåligt bara av att läsa det här..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja det var lite creepy..