Svärmors kommentar...
S:Vad har du där på benet? Är det ritat eller en tatuering?
Jag: (med en glad röst) det är en tatuering och det är Nellys fotavtryck längst.. (blir här avbryten..)
S: ÄR DET RITAT ELLER EN TATUERING?
J: Det är en tatuering
S. hmpff (här vänder hon sig om och min man hör henne säga) Det ser ialla fall ritat ut!
Hmm…Ja hon är den enda som inte har velat lyssna på vad det är för något!? Däremot så fick jag en fin kommentar i förra veckan på affären av en som älskade tår, (jag har ju fotsteg som tatuerin) och hon blev överförtjust i min :-D
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
Ähh, skit i det, du kommer möta många positiva och negativa kommentarer om den. Så länge du trivs med den ska du vara nöjd ! :D
Lägg upp en bild ? :D
Min svärmors kommentar då jag glatt visade upp min nya tatuering: "Sånnadär gör ont att ta bort."
Öh, tack?
Tyvärr finns det många elaka människor. Jag funderar alltid på om dessa varit mobbare när de vår yngre… Om Nelly är hennes barnbarn hoppas jag att hon i alla fall är snäll mot henne.
Här var den alldeles nygjort…har inte tagit några fler kort ännu.. 
Ja fotparet längst ner är Nellys avtryck och de ovanför är Majas avtryck…alltså mina döttrars och hennes barnbarns. Jag gjorde en gipsavgjutning när de var ganska nyfödda och den scannades in och ritades upp på mitt ben :-D
Riktigt snyggt ! :D
Äsch, det är ju görsnyggt! Bara att strunta i såna kommentarer och vara stolt.
Min vän råkade ut för missöde med sin svanktatuering. Ett par dagar efter hon gjort den, i skolan. "Öh, är det där en såndär skraptatuering" säger en kille och börjar gnugga den. Aj. Några minuter senare kommer en tjej i klassen. "Vilken gjorde ondast? Den? *pekar på armtatueringen* Eller den *drar fingret ner mot svanken och råkar rispa till den nygjorda*". Dubbelaj.
_No way! Yes way!
AJAjaj…men hur dum får vissa vara!! Hoppas att tatueringen läkte fint ialla fall
Tackar tackar, jag är faktiskt riktigt nöjd med den 

UNDERBAR tatuering
Bry dig inte om din svärmor, hon hör till de där som helt enkelt inte VILL förstå innebörden med dessa "smycken".
Jag har en liikadan svärmor, hon höll på sätta i vrångstrupen när jag berättade att jag tatuerat en bild av mitt barnbarn på bröstet….jag är 55 år, men nu får du väl ta och sluta…var hennes kommentar…tror du att jag bryr mig…Ha ha ha, inte ett dugg
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.