Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2440 ggr
Rwawr
2010-07-08 19:20
0

Tatuera handlederna

Håller på att fundera ut tatueringar. 
Först ville jag ha mina föräldrars namnteckning på varsin handled med kinatecken under/över.
Men är inte så säker på att jag vill ha kinatecken längre eftersom de skulle få bli ganska stora ( För att kanske försöka täcka över ärr ) .
Namnteckningarna är jag 120% säker på att jag vill ha, men de täcker inte över.
Har ni kanske några förslag på vad som skulle passa under/över namnteckningen?
Kanske någpt djur, symbol eller något.
Förslaaag! :D

Aviendha
2010-07-08 19:51
0

En old school ros med banderoll som innehåller namnteckningen är ju en klassiker som jag gillar :)

Annars så kanske något ornamentalt? Sen är det ju som så att en liten tatuering som inte täcker allt ändå kan dölja mycket, den fångar blickar och leder bort dem från eventuella ärr som inte är täckta.

Rwawr
2010-07-08 19:57
0

Jo men rosor och banderoll är inte riktigt min stil. 
Vill bara ha något enkelt ^^
De är inte jättestora kanske.. 5 cm långa. så större än det behöver tatueringarna inte vara.

Aviendha
2010-07-08 19:59
0

Men då borde ju ornamentalt kunna vara något för dig :) Det är mönster, abstrakta snirklar som man kan göra lite hur som helst. Bra som utfyllnad och enkelt.

Rwawr
2010-07-08 20:01
0

Jo kanske det :D

sidentassen55
2010-07-09 13:25
0

Jag skulle bara göra namnteckningen, rent och fint och snyggt framföralltGlad

Jag har själv min mans namn på min högra handled men skrivet på Malayalam (ett språk de talar i södra Indien), helt utan något annat än bokstäverna.

jag ska försöka få ett foto av den så jag kan visa….

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Rwawr
2010-07-09 14:36
0

#5 ja det skulle vara jättekul med bild :)
men jag planerar deras namnteckning eftersom min pappa dog för snart 4 år sedan, och vill ha något minne.
Men eftersom namnteckningen inte ska vara jättestor kommer de inte täcka några ärr.. ganska synd.