Min tatuering!
Idag gjorde jag min fjärde tatuering.
Jag säger detta rakt ut; det var de värsta 4 timmarna i mitt liv. Om någon skulle säga åt mig att göra en till likadan på andra benet eller raka av mig allt hår (jag har jättelångt och tjockt hår), skulle jag raka av mig håret och slå mig i huvudet med en hammare.
Det gjorde så in i h*lvete ont, så jag tänkte ge upp halvvägs. Men sen tror jag adrenalinet tog slut så jag bara orkade inte bry mig om smärtan längre.
Nu är den gjord och jag är superstolt över mig själv, och jag älskar den!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Oh, jättefint! :D Du har fått det ihop det väldigt bra med både råttans och vovvens tassar tycker jag :)
/Christine
#3 Tack! :D Det var en del pillas innan de låg rätt, men min tatuerare var jätteduktig och tålmodig så vi gjorde om printen fem gånger kanske innan alla tassar låg rätt. Jag är såå nöjd!
vill man vara fin får man lida pin ;) det bästa man kan försöka göra när man tycker det känns för jobbigt är att fortsätta slappna av (ju mer man spänner sig ju ondare gör det) och försöka tänka på något helt annat
aj aj, han lär ha fått gnuggat en del där!: D och kan tänka mig hur jävla ont det gjorde.
har en liten text på benet, den gjorde mycket ondare än hela min överarm, trots att det är en del svarta fält på den.. helt enkelt är jag inte så sugen på att gnugga på benet, om det väl skulle komma till det! :>
edit: Mkt snyggt förövrigt:)
#0 Haha, jag har sagt att jag måste gå på toa när jag tyckt att det gjort alltför ont… ^^ Men man skjuter ju också bara upp det på det viset.
Får man fråga vad du har på dig för plagg över benet?
Super snygg tatuering! Vilken tur att du stod ut!
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
#5 Jag märkte att efter att jag slutade spänna mig och skrika, haha, gjorde det inte lika ont längre. Men ont gjorde det i vilket fall som! Usch.
#6 Tack! Jadå, hon fick gnugga en hel del när hon skulle färga de stora tassarna och det gjorde jäkligt ont.. De stora tassarna var utan tvekan värst.
#7 Jag tror jag gick på toa 10 gånger och cigg 15 gånger :P Men det var bara för att tatueraren fick kramp i handen, så hon bad om paus. Säger vi xD
Om du undrar vad jag har för plagg på bilden så har jag ett par lösa haremsbyxor, som är caprilängd men jag har vikt upp dem. Annars hade jag vanliga leggings igår då jag gick utomhus, men var inte alls i solen. Det var ett helt projekt att få på sig leggingsen så de inte skavde mot tatueringen när benet var på väg in :p Idag har jag inte vart ut än, men det blir antagligen leggings idag också, tror inte jag äger långa byxor för tillfället, haha!
#8 Jaa, jag är verkligen stolt och nöjd över att jag höll ut! Tänk vad skämmigt om jag hade lämnat en tass eller nåt, haha!