pris i timmen
Hur mkt är priset i timmen på de ställen som som ni har gått till?
Prata med en tjej idag och hos dem så tar de 1500 i h. Kändes lite dyrt:S
nu pratar jag om tatuering då :P
// Pabblo
Där jag går tar de betalt för bilden, inte tiden.
Jag har aldrig hört om någon timpeng. Brukar fråga efter prisuppgift i förväg när man har bilden klar, och sedan brukar det bli det priset. Den som jag kommer ihåg tid och pris på gick på 1000 kr/timma om man drar det så (1½ timma, 1500).
_No way! Yes way!
Där jag går tar de 2500 för ett 4-timmars-pass. Det blir dyrare ju kortare tid man behöver eftersom det är svårt för tatueraren att veta exakt hur lång tid det tar och därför inte kan boka in en kund till alldeles efteråt.
Okej.. vi ska väl diskutera priset närmare när jag ska dit den 24e. Men tycker ni det låter mkt med 1500 i h?
// Pabblo

timpriser från 1200-1500:-/timme är inte ovanligt bland de tatuerare jag känner och då får man vad man betalar för, det är personer som jag vet är duktiga.
#5 Jo hon är duktig.. så det är just därför jag inte sa nej på en gång.
Hmmmhmmhmhm 
Men sedan å andra sidan så är det en tatuering som kommer ta upp en stor del av min kropp så jag ska nog inte vara snål (ska ha på ryggen).
// Pabblo
Ja, det är nog värt dem pengarna om dem har bra rykte för sig :)
Dit jag går är det 2600:- för tre timmar. Så alltså ca. 860:- i timmen. Och när jag gjorde två mindre tatueringar utan timpris kostade dem 750:- styck, 1500:- för båda. Så det beror alldeles på storlek och tid. Tycker det låter normalt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Dit jag gick tog dem 1000kr som "öppningsvagift" oavsett om man bara vill ha en lite prick. Sen vet jag inte hur dem räknar om de tiden eller bilden..
Allmän info
Namn:
D.M.R TATTOO
Kategori:
Beskrivning:
Ny öppnad tatueringsstudio på Vågmästareplatsen.
500:-/per påbörjad timma.
Tidsbeställning: 0720013045
Sekretesstyp:
Öppet: Allt innehåll är offentligt.
Kontaktuppgifter
E-post :
Plats:
Hjalmar brantningsgatan 3Göteborg, Sweden
Senaste nytt
Nyheter:
Drop in tider onsdagar mellan 12.00-18.00 övrig tid tidsbeställning.