Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 2751 ggr
Ellenfyrkant
0

Vilken percing skulle passa mig ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag frågar mesdt för att jag är nyfiken och funderar på att eventuellt kanske göra någon i framtiden, vad tror ni skulle passa mig ? ;) (asnsiktet)

Mvh Ellenfyrkant

soetisen
0

Jag tycker att en på sidan av underläppen skulle vara fint men du skulle nog passa i en mouche också. Fast kanske en i ögonbrynet.. Det är dem alternativen jag tänker på iallafall :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Aviendha
0

Ögonbrynet var det första jag tänkte på, men gå inte helt på vad andra säger utan välj den du själv fastnar för =) Det är ju ändå du som ska bära den ;)

ChristineL
0

En septum tycker jag!

Telefonkontakt
0

en off center labrett (sidan av läppen. Höger sida mer exakt :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

Jao, en monroe kanske. (sidan av överläppen) Och jag tänkte också på ögonbrynet, men så är jag inte så förtjust i en sån piercing -men vissa passar de på.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Moonchild89
0

Jag tycker off center labret eller näsvinge :)

/Moonchild89 👻

mandariiin
0

var precis på väg att skriva off center labret, men det hade många andra skrivit oxå :P

[MissCaandy]
0

Tänkte också skriva off centre labret, på höger sida. Du skulle dock passa i en i mitten också tycker jag.

murderdolls
0

monroe.

[Katteeen]
0

Det första jag tänkte på var en smiley. :)

Du skulle dock passa bra i andra piercingar också, som monroe, off center labret eller septum. :)

Ellenfyrkant
0

Tack för tipsen !

Känns bra iaf att många tyckte lika men att jag ändå fick några stycken.

#2 Självklart väljer jag bara något jag själv gillar men det är ändå intressant att höra vad andra tycker :)

Mvh Ellenfyrkant

palsternackan
0

en i ögonbrynet!

Ellenfyrkant
0

Det är flera som skrivit off center labret. Det jag funderar på är om det verkligen skulle passa och se bra ut med tanke på min leverfläck jag har under läppen.

Och en till sak jag tänkte på, jag har sett kulor som off center labret men även ringar som går över läppen. Men jag tkr det ser ut som att ringpiercingen sitter högre upp än den för kulan. Är det så eller är det bara något jag inbillat mig ? Är det isåf också olika percingar ?

Mvh Ellenfyrkant

Moonchild89
0

#13 Jag tror att du skulle passa jättebra i off center labret. Men satsa på det du helst vill. Sen går det ju alltid att ta ut den om man tröttnar.

Angående placering av piercings i läppen brukar det vara lite olika. Men ska man ha ring så rekommenderar piercingstudion ofta att pierca längre upp, då ringen oftast sitter bättre, men det är ju individuellt.

Jag piercade en off center för 2 veckor sedan och då frågade han om placeringen, och om jag hade tänkt ha ring i sedan. Det visste jag inte, men tyckte att det kunde vara bra att ha den lite högre upp ut i fall att man vill ha ring sedan. Det är ju snyggt att ha en stav också.

Så placeringen av off center brukar man utgå från om man ska ha ring eller stav. Eller bara vilket som är snyggast/känns bäst.

Men det är helt upp till dig vad du väljer för piercing samt placering.

Lycka till :)

/Moonchild89 👻

Ellenfyrkant
0

#14 tack för långt bra svar !
Nu slipper jag fundera mer på den saken. :)

Mvh Ellenfyrkant

Jenahbella
0

smiley va de första som jag tänkte på :)

[Katteeen]
0

Jag röstar fortfarande på smiley Oskyldig

Ellenfyrkant
0

Kan berätta att jag inte är intresserad av en smiley. Men tack ändå. Flört

Mvh Ellenfyrkant

[Katteeen]
0

#18: Hahaha, det är lugnt ;) Det är ju du som ska ha den ^^

BOBB0
0

en ögonbrynspiercing av den mindre sorten :) (y)

NathaliiieA
0

Ditt högra ögonbryn och en i mitten av underläppen! :D det skulle vara riktigt fint ^^

3mmaa
0

en off center labrett :)

elyse
0

Jag tycker också off center labret.

skojbruden
0

kanske ena näsvingen,med en eller två smycken brevid varandra