behöver lite tips,
är jätte sugen på att göra en tattuering ,
funderar på att ha mitt för namn (emma) & mitt andra namn (carollina) på vänster axel ,
men tycker även det är väldigt fint att ha en i nacken så kan absolut inte bestämma mig ,
ser det för mycket ut om har har en tattuering i nacken & på axeln ?/ emma :)

Jag har aldrig fattat grejen med att tatuera in sitt eget namn på sig själv. Det känns som en grej man gör för att man vill ha en tatuering men inte vet vad man vill tatuera in, men ja, det är ju upp till dig om du vill göra det.
Om du ska göra båda dina namn så tycker jag absolut du ska ha dem jämte varandra. Om du har t.ex. Emma i nacken och Carolina på axeln så kommen man tro att det handlar om två olika personer. :P

Jag ser inget "fel" med att tatuera in sitt namn, skulle själv kunna tänka mig att göra det. Fast jag tycker att du ska ha namnen intill varandra, på axeln, fast det är ju vad jag tycker värkar finast :) Bestäm själv vad du gillar bäst - det är ju du som ska ha den resten av ditt liv 
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
Det du kanske ska fundera över är om du i framtiden kanske ångrar att du tatuerat dig på just de ställena, ifall du skulle komma på något annat du vill ha just där. Och om du i framtiden kanske hellre skyulle vilja ha dina barns namn tatuerade. Gör du den här idén i alla fall kan jag garantera att de flesta kommer tro att dessa namn är namnen på dina barn.