Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2545 ggr
thildatessie
0

Djurtatueringar?

Hej, jag tror att jag har sett ett liknande inlägg men kan inte hitta.. jag undrar om ni har tatueringar som föreställer era djur?kanske tass/fotavtryck? själv är jag sugen på att när jag är 18 göra små tassavtryck eller liknande för att "hedra"min två avlidna hundar om min nuvarande lille Stitch, kanske marsvinstassar med ^^ ja ideer finns det gott om! lägg upp bilder och säg vad/vem ni fick inspirationen av! kanske vart i gjorde den med och pris =)

paow
0

själv skulle jag nog inte vilja ha det. Men jag tycker absolut det är fint med tassavtryck Glad

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

elyse
0

Nej, men min bästa vän har det, en bild av hennes första katt. Problemet är att hon känner lite dåligt samvete att hon inte har något av de andra katterna i hennes liv. Skulle hon tatuera nåt av de alla skulle hon ju till slut bli full av tatueringar. Så det är väl något att fundera över, om du själv skulle känna så.

jollycox
0

Jag ska göra två tassavtryck från mina två katter. Vet dock inte riktigt var.. antingen längst upp på ryggraden eller på sidan av magen/revbenen med början övanför höftbenet.. Tanken är att jag ska fylla på med katt tassar i framtiden :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

thildatessie
0

roligt :D ingen som har bild på djurtatuering? husdhur då :)