[S] Navelsmycken & Banabells
Köparen betalar frakten och jag skickar ingenting förrän köparen betalt till mitt konto.
Många smycken är helt oanvända. En del är använda och då rengjorda.
Alla smycken är cirka 8-10 mm. Bananabells är cirka 1 mm i tjocklek. Har tyvärr inget skjutmått så har fått måtta på ett ungefär.
Navelsmycken
316L stål
1 svart. 30 kr.
1 guldfärgad. 30 kr.
Plast
2 neongula/neongröna. 10 kr/styck.
1 neongul/neongrön med glitter. 10 kr.
2 mörkblå med glitter. 10 kr/styck.
1 ljusblå med glitter. 10 kr.
1 rosa med glitter. 10 kr.
2 röda med glitter. 10 kr/styck.
3 svarta med glitter. 10 kr/styck.
Övrigt
1 silverfärgat hängsmycke i form av en dragkedja. Vet inte vad det är för material. 10 kr.
Bananabells
1 i kirurgiskt stål och akrylkulor med mönster i olika färger. 10 kr.
1 i kirurgiskt stål och akrylkulor i neongult. 10 kr.
1 i kirurgiskt stål och akrylkoner i neongult och neonrosa. 10 kr.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Standardmått brukar vara 1,6mm. 1,2mm är inte helt ovanligt heller och det ser ju ut på kortet som att du har blandade storlekar. Försök låna ett skjutmått eller liknande, det kan vara en fördel om man ska kunna sälja något.
Jag hade ju knappast velat köpa en navelbarbell och fått en som var för liten, vilket skulle ge mig problem när jag ville byta nästa gång. Eller få ett smycke som är för stort så jag måste töja hålet för att kunna använda det.
Paulina
#1 Navelsmyckena är i små storlekar. Jag har haft min piercing i 9 år och de sista åren hade den krypit ur mycket och smycken i standardstorlek bara hängde. Fick tag i små storlekar, som annars är supersvårt att hitta, från en jag känner som säljer smycken. Dessa passade det lilla "hål" jag har kvar men inte optimalt och i samma veva började även naveln att bli infekterad och öm och jag gav upp och tog ut min för gott.
Om någon är intresserad av något smycke och vill veta exakt rätt storlek så kan jag förmodligen låna skjutmått. Borde jag lagt till i huvudinlägget men kan inte nu.
Allting är sålt nu.
Då låser jag tråden.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆