Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 9053 ggr
Ellenfyrkant
0

Bilder på urtagna piercings.

Jag är väldigt intresserad av piercingar och har en septum piercing sedan 7 månader tillbaka. Att inget synligt ärr blir efter att man tröttnat åt låtit det läka ihop gjorde inte valet svårt. Men jag är också sugen på att ta hål i näsvingen (2 st) och i ögonbrynet. Har sett ett par igenläkta ögonbrynspiercingar som inte ser så fint ut. Näspiercingar vet jag inte riktigt med. Men med detta inlägg efterfrågar jag i alla fall bilder på urtagna, igenläkta piercingar. Skriv gärna hur länge hålet vart igenläkt när bilden togs. Är främst intresserad av ögonbryn och näsvinge, kanske ävel navel. Men alla bilder är välkommna då tråden kan dras till nytta för flera "pierca-sig-funderare." Tack på förhand !

Mvh Ellenfyrkant

LinnB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Plockade ut en piercing i näsvingen för en vecka sedan. Syns inte jättemycket. :)
Närbild!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[chriistina]
0

Jag har haft i näsvingen och tog ut den för kanske 1år sen. Men man ser inget märke efter den alls så inte lönt och fota. Hade haft den i kanske 6år. Nu är den helt läkt.

Ellenfyrkant
0

Berätta gärna hur länge ni haft dem också.

Mvh Ellenfyrkant

LinnB
0

Min i #1 hade suttit där i 4½ år. Plockade ut den i andra näsvingen igår också (syns typ lika mycket som på den första) och den hade suttit där i 9 månader. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

axilur
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på två uttagna läpp-piercingar. Off centern har bara varit uttagen i några dagar på bilden (den används fortfarande), men den i mitten har varit uttagen i kanske 4 år nu. Den är 7-8 år gammal. Får inte igenom ett smycke där längre. En vanlig knappnål går bra fortfarande, men inte mer än så.

/Anneli

axilur
0

Men bilden är tagen lite underifrån. Tittar man på mig rakt framifrån så syns den inte direkt om man inte vet om att den finns. Den på sidan kommer däremot synas mer.

/Anneli