Hjälp behövs!
Hej på er!
Jag ska göra min första tauering. Men har hamnat i ett jobbigt läge. Kan börja med att berätta att jag ska ha fiskarnas zodiac symbol. (det som liknar ett H).
Jag har hittat en bild jag gillar jätte jätte mycket, en jag kan tänka mig bära. Men nu tänker jag ifall jag ska göra den mer personlig så den blir Jag.
Bekymmret är bara att jag inte kan göra mer än en symbol, inte en massa jocks och grejs runt om, så det får bli om man kan ändra symbolen till något som är mera Jag. Men hur? Det är ju en symbol som ska se ut på ett visst sätt?
Någon som kan komma med lite visdom och råd? 
Lägg till lite fint runtom då tex nån fågel eller blomma eller annat fint.
Varför inte ett par karpar?
#1 Hej, tack för svaret! Saken är den att det får inte bli förmycket. Den ska sitta på ankeln/vaden. Och min omgivning är lite emot tatueringar så jag tänkte börja med något litet och enkelt ;) Men du gav mig en idé det gjorde du 
Det går att göra mycket för att anpassa symbolen även om det är ett enkelt texten utan tillägg: Helfylld, bara konturer, illusion av sprucken sten, extra linjer så att den får en tredimensionell känsla, skuggat runtom så att själva symbolen är ofärgad hud etc.
Paulina
#3 Tack! Vad läckert :D