Min fina tatuering
Kom till tatueraren idag och tanken var att göra ett enkelt rött fyllt hjärta med en banderoll med svarta konturer och i den skulle det stå ALVA med enkel font. Så jag hade pillat ihop en enkel bild i photoshop men när jag kom dit så hade killen ritat upp en jättefin tatuering med mina tre önskemål men betydligt fler detaljer och färger.
Jag gick därifrån med en tatuering som jag älskar och den har 7 färger istället för två och kostade "bara" 1500kr.
Snart ska jag göra en till hos samma kille har jag redan bestämt.
Grattis! Förstår att du är nöjd :)
Paulina
Jo det är jag, fast jag upptäckte att ena kanten på hjärtat är lite rakare än den andra men de gör inget och de kanske "går till sig" när den läkt.
#2 Vill man vara noga med sådant skulle nog jag föredra att gå till annan tatuerare nästa gång. Jag är iaf väldigt petig med sånt, men det är ju från person till person :)
Visst är det fint med mycket färger!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jättefin! Och är det nåt som du tycker inte ser bra ut efter läkningen, så gå tillbaka och se om han kan fixa till det, det brukar inte vara någon omöjlighet och dessutom kostnadsfritt :) Och du kommer säkert behöva fylla i färgerna nån mer gång också, dom brukar ha en tendens att bli flammiga ;)
/Christine
#3 Men jag är helt nöjd med killen som tatuerade mig!!
Åh, vad fin! Min lilla dotter heter också Alva!:D Har också tänkt göra en tatuering med hennes namn när jag har råd =)

Motivit i sig är jätte fint, men jag kan inte säga att den är fint gjord…