Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2519 ggr
[Lacus]
0

Hjälp med studio

Hej gott folk!

Vet ej om man får fråga angående studior, men då får ni bara stäga till :)

Jag ska tatuera min första tatuering. Och jag har fastnar för två studior här i Göteborg. Buzzstop 28 och Heidi Hay.

Någon som har tatuerat sig där och kan berätta vad de tyckte. Några plus eller minus??

Berätta gärna så mycket ni vill, jag läser gärna!

Mvh Lacus

Nathieson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag känner inte till dom, men jag vet en tatuerare som finns i Partille som e jävligt bra ^^, 

''Black Rose'' heter hans studio,

[Lacus]
0

#1 Wow, jätte snygg tatuering!

Ska genast ta en titt :)

Nathieson
0

Gör det! :D och glöm inte att höra av dig om du väljer det stället! :D ok? vill gärna veta om det blir ''black rose''
Just det glömde säga att han som e grym på tatuering heter Andreas, för jag tror det jobbar två stycken där! ^^, Lycka till!

FlisaGbg
0

Kan tipsa om tatueraren Per Soovik på "413 Elektrisk Tatuering". Han har gjort alla mina gaddningar, han är extremt noga, har öga för bilderna och hållt på 16-17 år. Jag kommer aldrig gå till någon annan. Rekommenderas varmt! Telefon till studion i Linnéstan är: 031-14 70 61. Lycka till med tatueringen!

grejs
0

Jag har inte vart hos någon av studiorna, men har bara hört bra saker om både buzzstop och heidi hay. Särskilt Heidi hay ska va riktigt toppklass.

Denna kommentar har tagits bort.
[Lacus]
0

#4 Ska ta en titt! Jag ska i veckan besöka några studior och fråga om pris för min tatuering och väntetid. Kan klämma in Per där också ;) Tack!

#5 Ok, great! TAck :D