Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5530 ggr
DinJejja
0

Tatuering bakom örat?

Hej

Funderar på att skriva pappa bakom örat. Har en väldigt speciell och bra relation med min pappa och haft hela min uppväxt så de skulle kännas väldigt bra och få ha pappa med sig hela tiden. Om ni förstår. :)

Men jag undrar om de är någon som har tatuering bakom örat? Visa gärna om ni har.

Och är de någon jag bör tänka på nu när jag funderar på att sätta den där?0

Tack på förhand :)

LinnB
0

Jag har en tatuering bakom örat. En liten trollslända. :) Enda bilden jag hittade är dock då den var alldeles nygjord. Väldigt geggigt och styggt.

Och jag tror väl inte det är något speciellt du ska tänka på angående just placeringen… :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

DinJejja
0

Vilken fin! :)

Gjorde de ont? Är ju rätt hårt där bakom :P

LinnB
0

Tack!
Jag trodde att det skulle göra skitont, men jag kan utan tvekan säga att det var det stället det gjort minst ont att tatuera för mig. Man är nog inte så känslig där. Däremot kan man säga att det lät en hel del, haha. Hela huvudet vibrerade. :)

DinJejja
0

De kan jag tänka mig :P Jobbigt med ljudet.

Jag har en tattuering ovanför ljumsken/ vänster sida långt ner på magen eller vad man ska säga och den tyckte jag inte alls gjorde ont. Tvärt om tyckte jag det var skönt. :P

LinnB
0

Jag har också en tatuering där, fast på höger sida, och jag tyckte inte heller att det var så farligt… tyckte mest att det kittlades. :)
Men ändå kan jag säga att det känns mycket mindre att tatuera bakom örat. Fast, sen är det ju väldigt individuellt också, som allt annat. :)

axilur
0

LinnB - precis vad jag tänkte, att det måste ha låtit nåt fruktansvärt, haha. Öronproppar kanske är att rekommendera. ;)

/Anneli