Piercing Inspiration
Nu tänkte jag göra en "tråkig" tråd. För jag tyar inte längre.
Tog ut min off center labret på nyår och jag saknade den inte alls… tills för någon månad sen och jag känner mig fruktansvärt naken. Mitt ansikte är tomt och ledsamt!
Så, kära vänner. Det vore sannerligen kul om ni ville ge mig lite inspiration till vad jag kan skaffa. Jag har blivit så van med olika piercingar att jag blivit helt blind och förvirrad för vad jag egentligen vill ha.
Saken är den, att mina tänder mådde inte bra av off centern. Men egentligen vill jag ha något nytt runt munnen. Hmn..
(så försöker jag hitta en bild. Ledsen för resultatet. Mitt hår ändras hela tiden, så det är inget man direkt kan utgå ifrån).
Ha en bra helg förresten. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Det är lite svårt men.. Jag tror att cheeks skulle se jättebra ut på dig, eller kanske medusa. Men om du inte vill paja tänder så kan man alltid satsa på vertikala piercingar kring munnen, och då tror jag att vertikala snakebites skulle se jättebra ut! Funderade själv lite på vertikala snakebites innan jag gjorde den i mitten.
Det är väl just de piercingarna jag tänker på. Vad tror du själv? :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Håller med nr 1, jag tror du skulle passa fint i medusa eller kinderna :)
Svarade imorse, men det ville visst inte komma med!
#1 Jo, har som sagt tänkt på vertikala på sidorna. Så det är absolut en idé :)
Cheeks är grymt snyggt på andra, men inget jag vill ha själv dock.
#2 Tack för svar :)
Jag gillar verkligen vertikala och ångrar att jag inte själv skaffade en sådan ist för off center. Tror du skulle passa bra i en/flera sådana just för att du har ganska fylliga läppar. Tror inte det gör sig om man har tunna, men det är ju jag det :)
Paulina
#4 Tack för ännu en åsikt. Det gör mig bara mer pepp för vertikala minsann :)
Borde vara svårare att dölja dem i jobb dock. Med två plastiga grejer på läppen. Men men…