nya tatueringen. :)

Fin=) Personligen hade jag blivit galen om min sambo tatuerat in mitt namn.

haha, ja det hade ju blivit lite jobbigt om han reagerat så.
Nu har jag sagt sedan vi träffades att jag ska göra det, men han har inte riktigt trott på mig. Tur att han blev glad i alla fall. :)

Namn på den jag är tsm med skulle jag aldrig tatuera in. Förhållandte kan ta slut men namnet är kvar.

Kan säga att tatueraren frågade mig om jag var riktigt säker på saken innan hon gjorde den. Men som jag sa till henne, även om det skulle ta slut så kan jag leva med den tatueringen eftersom han betyder så otroligt mycket för mig. Är lika stort om inte större att vi ska gifta oss om en månad, hade jag inte varit säker på att det här är mannen jag ska leva med resten av mit liv så hade jag inte gift mig med honom heller.
Är ju medveten om vad jag har gjort när jag permanent skrivit hans namn på min kropp. :) Finns ingen kille tidigare jag över huvudtaget skulle tatuerat in namnet på eller gift mig med. Jag skulle inte ens någonsin bli sambo igen.
Men nu har jag hittat min själsfrände. :)
va fint :) ja skulle me kunna tänka mig att tatuera min killes namn :)
litet dock :) och går ju alltid att göra nåt annat över om de skulle ta slut :P men de får vi verkligen hoppas att de inte gör :D
grattis i förskott till att ni ska gifta er! :D

Min snubbes lillebrorsa har tre gamla donnors namn intatuerade över kroppen, den han gjorde på handleden var episk.
Lycka till dock, och grattis till giftermålet!