Gjort tungpiercing idag.
Åt is efter men nu är den svullen iaf. Gör lite ont under tungan men annars inget. Normalt?
Vad ska man ha för material sedan?
Vad är morgan sterling för material?
Hur lång stav ska man ha när det är läkt? Jag vill att min ska sitta ganska så tajt.
Sara
Min var svullen varje morgon i vecka o kunde inte ordentligt under hela den tiden. Gjorde ont under tungan i början. Försvann efter några dar.
längden på staven borde bestämmas av en piercare då allas tungor ser olika ut.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ok, tack.
Jag sluddrar lite när jag talar. Hoppas verkligen det går bort sen när man blir van och får en kortare stav.
Sara
Man brukar ju föreslå att byta till kortare stav redan efter ett par veckor.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Han sa tre veckor och så skulle jag få en gratis stav och byte hos honom. Antar att det är normal läkningstid.
Sara
Ja, det funkar nog bra det med.
Tyckte du det gjorde ont?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Just när han gjorde hålet så kändes det men det var överkomligt. En piss i havet jämförelsevis med tatueringarna.
Fast det stramar lite nu och gör lite ont när jag pratar.
Sara
Jag har ju iaf tagit 10 piercingar i mina dar men kände nu senast när jag skulle tatuera mig att jag inte kände mig ett dugg nervös infor tattoon men om det hade varit en piercing hade jag varit skitnervös! Undra varför det har ändrat sig så mycket :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Knepigt. Fast jag var väldigt nervös idag. Höll på att svimma innan så jag fick sätta mig med huvudet mellan benen. Haha, pinsamt.
Sara