ska det se ut såhär?
menade att dom* är 6 veckor gamla
har också så på min undersida av navelpiercingen.. undrar också varför de blir så, bevakar tråden.
Är det inte för du trycker på smycket så att ''tunneln'' åker ut?
För så kan jag göra med min läpp piercing, när man trycker med tungan inifrån på plattan så trycker man ut tunneln en bit så att det ser lite snusk ut :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Det kan bli sådär ett tag, då piercingen vänjer sig. Det blir som en liten utväxt eller också så åker plattan in i läppen en bit.
Tvätta bara som vanligt, två ggr om dagen. Gurgla koksaltlösning. Och se om det leder någonvart.
Kan också vara att du har läkstavar i, och då vänjer sig vävnaden vid dem längre stavarna och växer runt dem. Kan bli bättre när man byter ner sig, när det är dags.
Är du orolig, så gå till närmsta piercare och rådfråga.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har haft likadant med mina labretter. Men det har aldrig vart något farligt. Bara huden som formas lite tokigt.

Det är som #4 säger, antagligen för att du har läkestav så växer huden runt, har själv bara råkat ut för det i örat med min Industrial men det är ganska vanligt :) inget att oroa sig för :)

Min medusa såg likadan ut ett tag. Jag gjorde inget speciellt åt det, utan det försvann av sig själv tillslut. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
nu har jag fått sådär på min läpp piercing också, o så blöder det. kanske dumt att skriva detta på någon annans inlägg men är de farligt eller asså finns de nåt man kan göra så de inte ser ut så? känns jätteäckligt när man känner på det me tungan..