hjälp.
jag tog hål i överläppen för en månad sen, det har sett bra ut o varat lite varje dag , men idag när jag känner med tungan på insidan på halva sidan så är det typ så att huden "växt över smycket" eller, asså inte över men de är en bit hud på översidan av smycet, jag vet inte hur jag ska förklara och jag vet inte om jag kan få en bild på det då de nästan inte ens går att " vika ut " min läpp så ja.. :/ och ibland smakar det typ blod när jag känner med tungan på smycket på insidan
Minns att en annan medlem här inne visade bild på det, kommer dessvärre inte alls ihåg vad tråden hette.
#1 okej.. om du menar den tråden som heter " ska det se ut såhär?" så är de ungefär så fast inte runtom staven utan över smycket och inte runtom hela utan på bara ovansidan.. när jag kollar så är de också helt mörkrött under "plattan" på insidan där smycket ligger och så smakar de typ blod :S kanske ska åka o kolla med han som jobbar på studion där jag piercade men ville veta ifall någon här haft så också o kan berättade varför man får så osv:o
Nej inte den tråden, den jag syftar på är gammal. Där hade hennes läpp växt över plattan.

Så fick jag i början när jag skaffade labrett. men det försvann. nu använder jag alltid ring. men det har hänt att jag satt i en stav ibalnd. och då blir det så igen. inget farligt. det försvinner :)
Jag har precis likadant. Det gör inte ont och det är mer som en ficka i huden där smycket eller själva plattan ligger. Det är mörkrött under då det är tunnare hud där.
Personligen tycker jag att det är bra att inte smycket kan skava mot tandköttet. Så länge det inte gör ont och du kan flytta smycket hur du vill och kan ta ut det utan problem så kan du lugnt låta det vara :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#5 aa men ja är rädd att de ska växa igen över plattan xd