Min första tatuering!
Riktigt fin :) Betyder den något speciellt?

Tack! Ja det gör den.
För ungefär ett år sedan gick jag in i väggen och i desperation så lästa jag självhjälpsböcker (dels för jag inte klarade av att göra annat än o ligga i sängen hela dagarna)
En av böckerna som vart lånade på bibliotek heter "Den självläkande människan"
Den vände mitt negativa tänkande till positivt, den fick mig att ta tag i det som var fel i mitt liv. Den gav mig hopp, den gav mig styrka att finna livsglädjen igen.
På en sida av boken fanns det ett &-tecken i ett väldigt speciellt och vackert typsnitt, som skiljde sig helt ifrån resten av texten.
Sedan dess satt det kvar i minnet på mig och jag kom då på att det var ngt jag ville ha som tatuering, som symboliserar vändningen i mitt liv. Eftersom boken var lånad så kunde jag inte kopiera 6-tecknet så jag ritade ett eget (det på bilden) och är väldigt nöjd med den:)
#2 oj okej, verkligen fin mening tatuering har iallafall. Så du mår bra nu?
Jag får nästan alltid fylla i mina tatueringar. Färgen har svårt att fastna i min hud.

Ja jag mår bra nu, har kommit in på rätt spår i livet och njuter av att bara vara och göra saker o ting som jag gillar :) Väldigt uppiggande att titta på tatueringen då för då uppskattar jag det jag har nu mer :)
#4 Ja det finns ju olika hudtyper så jag misstänker att både du och jag har den svåra varianten.. vet du varför det är så att färgen har svårt att fastna?
Ingen aning, tror att det har med att göra att kroppen stöter bort fägen mer hos vissa.