Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettköp-och-sälj
Läst 6152 ggr
Yaeko
0

Köpa fejkpiercing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Vet någon var jag kan köpa en fekjspiral som på bilden? Jag är inte säker om jag vill börja töja men jag tycker att en spiral är så fint. Och köper jag en fejk först vet jag sedan om jag verkligen vill töja eller inte. Vem vet, jag kanske inte alls trivs i en Flört

Niini
0

Crazy factory borde ha såna :)

Yaeko
0

#2 Precis vad jag ville ha! Tackar :D

glutt96
0

Finns på Silverbullet.se och Puss.se Silverbullet köper i alla fall jag ifrån för får inte töja D:

OttoIsTheShit
0

finns även 2 st på barbarella :)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Bim
0

Jag tycker du ska töja! Hehe! Nädå, det är ditt beslut. Men kan di inte vänta med att beställa så kan vi göra det sammtidigt? För de har ju rikitga på crazyfactory och jag vill ju töja :D

goodbyehiitler
0

Finns överallt :) www.coalcreek.se borde med ha :)

affärer som tex Shango i malmö har… finns säkert flera ställen :)

Yaeko
0

#4 Är du för ung så dina föräldrar har bestämt det eller är det av något annat själ? Blev nyfiken nu…

#6 Jag vet att du tycker det! Men det får du göra själv ;)

Bim
0

#8 Jag har köpt en 3 mm nu. Men får inte in den, ska köpa en mindre så fort jag får studiobidraget :D Mamma kommer döda mig..

goodbyehiitler
0

#9 har du någon vanlig 1.6piercing? sätt i den isf, sen när det är töjt till den så tar du 3mm smycket (ev med lite vaselin) ^^ så ska du se att det går finfint :)

Bim
0

#10 Jag ahr tyvärr ingen sån, har bara 0.8-1 mm tror jag. Men jag ska köpa en 0.6 snart eller kan jag kanske börja med 2?

Bim
0

Oj, jag menar såklart 1.6.

goodbyehiitler
0

okok^^ ja det är ju vilket som :P det är mest att det är svårt att ens få in början av en 3mm i ett vanligt hål eftersom töjhornen är lite rundade nertill o inte spetsiga :P

men har man en 1.6 eller 2mm innan så brukar det gå finfint :)

glutt96
0

#8 Får inte för min mamma ):

glutt96
0

Och jag är 14 X]

mandariiin
0

Din bild eller har du "lånat" den?

Hoppas att du hittar det du söker!