Septum

Det är ju helt en smaksak :P men personligen (enligt vad jag ser på bilden) så ser det ut som att du har den stil som jag tycker septum passar bäst på, men jag skulle föreslå en liten smal ring 1.2x10 kanske, tror det blir snyggast så :)
Men amn ska ju gå på vad man själv tycker/tänker och känner för :)

Du kommer nog passa i septum, men jag tror inte det kommer bli snyggt till dina andra piercingar då de inte är centrerade. Men som sagt, smaken är som baken
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

#2 håller med till viss del, hade tagit ut näsvingen iaf… men smaken är som baken ja^^
Tack för era åsikter :)
Jag kommer ta ut den i näsvingen om jag skaffar septum, annars kommer det nog se lite knas ut. Men dom andra tänker jag behålla. Tror de kommer bli najs, jag ska ha en liten ring i, en sån som är öppen i mitten.

en liten hästsko? :) låter toppen :) (Y)
Är du sugen så kör hårt! :) Mitt stående argument men ändå ;) Vill man ha något så kommer man mest troligt att bära upp det bra med. Och det kommer ju alltid finnas de som gillar det och de som ogillar det, huvudsaken är väl att man själv trivs.
Paulina
Jag är partisk och gillar septum, så ja.
Jag tog ut min i näsvingen när jag gjorde septum dock, för att jag själv inte tyckte det passade ihop.
Sen är det som Paulina säger. Vill man ha en piercing och gillar den själv, så brukar man bära upp piercingen på ett bra sätt. Då kan man likaväl passa i allt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆