Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3169 ggr
Sigrun
0

Ny tatuerare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver lite tips på en bra tatuerare som är duktig på B&G och frihand, har en bild men den skall inte vara som mall utan snarare en ide på vad jag vill ha.

Jag vill nämligen ha en varg som blottar sina tänder har öronen bakåtstrukna och hat i blick, den skall vara B&G men ögon skall ha min ögonfärg.

Ungefär som bilden jag infogat.

Den tatuerare jag gått till tidage var old school och stället jag tatuerat mig på har ingen som kan B&G bra.

Bor föresten i Stockholm så vill ju bara ha tips som rör sig runt dära, berätta gärna era erfarenheter.

Gävle kan nog gå det med.

Sigrun
0

Ingen som har något bra tips? Gråter Är rätt svårt att hitta någon bra tycker jag..

mandariiin
0

Gå till Yann De villar på teds tatoo på bromma plan. Har för mej att han är duktig på sånt.

JossanH
0

Jag känner spontant att Micke på Magicman Tattoo and art i Skövde skulle göra ett bra jobb!

Sajtvärd på Iller.ifokus

mandariiin
0

Skövde är lite långt ifrån Sthlm Tungan ute

JossanH
0

Ibland får man prioritera.. ;) Jag har själv åkt dit från andra sidan Vättern, visserligen tog det bara 2,5 timme lite drygt och inte 4.. Men, men- han skulle nog utföra ett grymt jobb på den! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Luka
0

Circle i Sumpan finns det ett gäng killar som är grymma! Kolla deras portfolios på hemsidan så kanske du kan hitta någon som tilltalar dig. Alt. åk dit och snacka med dem och fråga om det är någon som vill göra det du efterfrågar..

[Wideudde]
0

Needel demon i Örebro, Emil Wingburen är riktigt duktig på realistiska djur, människor och annat. Han har gjort det flesta verk på mina kropp (; supernöjd som alltid när jag kommer därifrån.

[Wideudde]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en bild på ett av det han har gjort på mig, dock innan axeln blev inskuggad med fjärillar.

BMEXX
0

custom illusion i gävle rekommenderar jag:)

// Pabblo