Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettproblem
Läst 2757 ggr
HUFF
0

Behöver hjälp med näspiercing

Hej!

Jag piercade min näsvinge för 4 dagar sedan. Min piercare sa att när man gjorde rent smycket skulle man typ dra smycket fram och tillbaka för att rengöringsvätskan skulle komma i själva piercinghålet. Lycka till tänkte jag, hur skulle jag kunna göra det? Men det gick, dock var det väldigt svårt men det förstår jag ju. Mitt problem är då nu att smycket har blivit väldigt löst, när jag ska göra rent det åker nästan hela ut. Och från att ha varit väldigt svår att dra fram och tillbaka så går det för lätt. Jag tror att när jag har gjort rent insidan så har jag råkat skruva på den med topsen. Själva pärlan har dessutom blivit lite sne. Har under dom här 4 dagarna också blivit dyng förkyld ( typiskt när man har piercat näsan ^^ ) så har nyst och snorat väldigt mycket och känt att den har rört på sig. Så den har liksom gått från att sitta hårt till löst. Har ingen aning om hur jag ska lyckas skruva tillbaka den ( om det nu är det som har hänt ) eller om den ska vara lös och vara lätt att ta ut. Nån som vet?

Tacksam för svar!

mandariiin
0

Först så har antagligen svullnaden gått ner, vilket innebär att smycket inte sitter lika hårt.

Sen förstår jag inte vad för smycke du har i…?