Tragus med pistol?
Jag har hela tiden trott att man bara gör tragus med kanyl men sen hittade en blogg där tjejen hade gjort det med pistol? Kan man göra det nästan överallt där man kan ta i örsnibben, brosket osv?
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Kan kan man nog men jag skulle inte rekomendera det alls.
Paulina
Jag vet ställen som gör hål i örsnibbarna som sätter sig emot tragus med pistol faktiskt. När jag var 16 fick jag för mig att ta hål där och gick till en vanlig frisör och frågade men dom rekomenderade mig att gå till en piercingstudio istället… Så det gjorde jag.. Men tog i naveln istället hehe
Men visst vet jag flera som tagit i tragus med vanlig pistol.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Kan man stoppa upp en spik i näsan; Ja det kan man, men det är inte bra för det.
Att pierca sig, oavsett vart, med pistol är något jag inte rekommenderar. Speciellt när det kommer till ställen som innehåller brosk, då det inte alls är utformat för det.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

känner en som andvände en pistol till att göra hål i naveln, bara fantasin och dummheten sätter gränser.. Jag själv rekomenderar inte pistol alls, har 2 hål gjorda med pistol (öronsnibbarna) för maaaaaassa år sedan och jag har fortfarande problem med dem (!) meddans min industrial som gjordes för 2 mån sedan med kanyl har jag inga problem alls med :O
#4 Ja, pistol till naveln är inget annorlunda. Finns flera skönthetssalonger här i min stad som gör det, konstigt nog.