Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 10242 ggr
Ilya
0

Sk tatueringspennor

Vet någon vart man kan köpa sk tatueringspennor? Såna pennor som man kan rita på huden med och som sitter kvar några dagar.

Tänkte mest på "riktiga" butiker dvs inte internetbutiker.

Men om ni har tips på nätbutiker så tipsa om det också - tacksam för alla tips!

Skogselva
1

Borde inte sminkaffärer som t.ex. Kicks ha? Jag vet att man kunnat köpa röd (fusk)henna där förut.

Denna sitter ganska bra, håller sig i flera dagar, men går bort med vatten och tvål. Och den kan gnugga av sig på andra kroppsdelar när man sover, så bli inte förvånad om du vaknar med en spegelvänd version av "tatueringen" på kinden eller så. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

axilur
1

#1 Haha, som när jag hade en krogstämpel i pannan…

/Anneli

Skogselva
0

#2 Precis Skrattande

En natt när jag målat med fuskhennan så fick jag ett avtryck på ett ställe som jag antagligen varit tvungen att vrida benen ur led för att nå. Men när jag vaknade var alla leder som de skulle, det är bara jag som nästan ett halvår efteråt fortfarande undrar hur @#% jag lyckades med det.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Sigrun
0

#3  Du kanske är vigare när du sover :P

#0 Min spontana tanke är Buttericks ligger i Stockholm, men de har även en nätbutik, de borde ha det, de har teatrsmink, peruker, dräkter osv,

Ilya
0

#1 #4 Tack för tipsen.

Skogselva
0

#4 Oh ja, värsta ormmänniskan tydligen. Flört

#5 You're welcome Cool

goodbyehiitler
0

vet inte vart du bor o vad för butiker som finns där men vi har tex "Life" som är en hälsokostbutik som säljer hennapulver som du blandar o häller i en "spruta" så du har en penna.

Sen finns även indiska butiker som säljer massa rökelser och liknande, de brukar ofta ha hennapennor i rött :)

Doll
0

Jag hittade dom här pennorna när jag satt och kollade igenom sidan. Kan det vara det du är ute efter?