Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: läkning-och-eftervård
Läst 3297 ggr
Neess
0

!!Akut svar!!Tappat min kula!!

Hej jag undrar hur långt tid det tar innan en läpp percing läker, jag hat tappat min kula till Labreten och har försökt göra något provisoriskt men inget fungerar. Så jag kan åka ner på stan i morgon, men hinner min labret att läka under natten??

Allt ordnar sig tillslut

regskylt
0

den kan dra ihop sig en del, men det går att töja upp. Fråga piercaren snällt imorgon när du köper ny kula. Jag rekomenderar att ha staven/ringen i tills du lägger dig och prova att sätt i den direkt när du vaknar.

axilur
0

Hur gammal är den? Jag kan ha min labret ute i flera dagar utan problem, men den är 7-8 år gammal också…

/Anneli

Aviendha
0

Tunn gummisnodd kanske du redan testat? Det är så himla individuellt, en del har enorma problem efter en sådan sak medan andra kan ha den ute i rätt långa omgångar så vi kan nog tyvärr inte svara på hur det fungerar för just dig :S

axilur
0

Är den inte ens helt läkt hade jag nog inte vågat ta ut den under natten heller, utan hade på nåt sätt försökt sova med staven i. Men hur…

/Anneli

Niini
0

Jag skulle nog sovit med staven i. Trillar den ut så trillar den ut.. Se bara till så den trillar ut i sängen då o inte in i munnen ;)

Gluskap
0

Ta en liten bit suddigummi och tryck på så håller det tills i morgon :)