Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: töjning
Läst 2485 ggr
PataZ4
0

liten bula bredvid töjninig

tja , jag har precis börjat töja örat, jag började med två örhängen sen en 2mm stav, sen efter några dagar tröck jag in en 3mm spiral och nu typ en vecka senare såg jag att jag har fått en liten bula brdevid percingen, e det något att oraoa sig för??

tacksam för svar.

axilur
0

Hm… Kan det vara nån sårvätskesamling av något slag kanske? Hur ser det ut nu, några dagar senare? Kan tänka mig att kroppen tar hand om det, och gör det inte ont så är det nog ingen större fara. Kanske töjde du för snabbt och behöver vänta en stund nu innan du fortsätter bara.

/Anneli

Chachaa
0

jag har också börjat töja:) och i början när jag hadde hett in en 3mm spiral så fick jag också en liten röd bula brevid hålet så då hedde jag in en tunnare och då försvann den. så du kan ju testa de;)!

ludwig
0

det är typ fett som har flyttats på när du börjar töja, orsakas av att du töjer försnabbt(inget farligt) :)  hände mig med men den försvann :)  lycka till! 
ett tips är att göra rent töjningen med koksaltlösning :)

jollycox
0

När jag köpte nya pluggar fick jag sådär. När jag bytte tillbaka till töjspiralen försvann dom :/ Men nu kan jag ha dom nya :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin