Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 2891 ggr
KickanW
0

Dreadfixare i Sthlm?

Mina dreads skulle behöva lite vård. Rötterna är katastrofala och jag har en hel del löst hår som behöver virkas in. Är rätt kass på det själv och brukar få hjälp av vänner, men nu bor jag så långt från alla dem så jag letar någon i Stockholmsområdet som kan tänkas hjälpa mig!

Är rätt fattig, så jag kan inte betala frisörpris för det men kan erbjuda hjälp med något annat eller helt enkelt bjuda på fika som tack!

axilur
0

Arvid är en av de bästa i branchen. http://www.dreadead.com/

/Anneli

KickanW
0

Behöver inte alls något proffs så! Räcker med någon som själv har dreads, som kan virka lite, palmrolla lite och sådär.

JossanH
0

Jag föreslår att du besöker hår.ifokus och hör med någon där :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

KickanW
0

Den sidan verkade ganska inaktiv och verkar inte ha så mycket dreadfolk.
Jag kanske är fördomsfull, men utifrån egna erfarenheter finns det väldigt mycket dreadfolk bland de som gillar tatueringar och piercings, så därför kollade jag här i stället.

JossanH
0

Det skadar ju inte att bara slänga ut en förfrågan, du har ju inget att förlora direkt?

Sajtvärd på Iller.ifokus

KickanW
0
axilur
0

Jag känner en tjej som kanske skulle kunna vara intresserad. Hon har gjort fina dreads förut. Kan fråga henne och återkomma!

/Anneli

KickanW
0

Vad snällt, men jag har redan hittat en tjej som ska hjälpa mig! :)

axilur
0

Oh, perfekt! Lycka till. :)

/Anneli

mandariiin
0

Passar väl på att göra lite reklam för mej själv, då jag håller på med sånt. Just äkta dreads är väl någon jag håller på med "behind the lights", alltså inget jag brukar erbjuda kunder.

www.mandariiin.com