läpp percing
Hejsan jag har bestämt mig för att pierca läppen och tänkte därför höra med er här
vilka studior i stockholm är bra? jag fyller snart femtom men har mammasm tillstånd och hon kommer följa med.
på bilden ser ni den exakta piercingen jag vill ha
MVH Elin
Jag har dålig koll på sthlm, men bland våra länkar kan du ju finna en del. Däremot så brukar de studios som ofta benäms som seriösa (oftast) inte pierca personer under 18.
Jag raderade bilden då jag antar att den var hittad på nätet? Man måste ha tillstånd för att använda alla bilder enl. upphovsrätten, skulle det vara så att bilden var din så ber jag om ursäkt! Man får däremot gärna länka till en bild på nätet :)
Piercingen du visade kallas för off center labret. Labrett är en piercing som går igenom underläppen och sitter den i mitten heter den ofta bara labrett, men iom att den är på sidan så kallas den off center :)
Paulina
ókejj tackÅÅ
MVH Elin
Plain Pain är min favoritpiercare :) inne vid t-centralen.
Pirre på East street och Johan på Swahili Bob's är mina favvisar.
/Anneli

Jag röstar för Plain Pain och Calm. Men om jag inte är helt ute och cyklar så har dom båda 16 år som gräns (med förälder med).
#6 Calm har 15 år:
"15 år fyllda med målsman med in i studion. Båda parterna ska kunna visa upp giltiga ID-handlingar samt att det ska vara samma efternamn. Om man inte har samma efternamn måste man visa upp vårdnadshavarbevis från Skattemyndigheten."