ant i stoclholm
Hejj , tänkte höra mer er om ni tycker ANT piercing studion i stockholm är bra ? den ligger typ i gammla stan
MVH Elin
Nu är det närmare 6 år sen jag var där sist… När dom låg nere i Saturn returns lokal.
Gjorde min septum där och jag är super nöjd. Rakare kan den inte bli och trevliga är dom också. :) Tyron tyckte tjejer passade bättre i hästsko och bjöd mig på smycket då jag inte hade råd. Av någon anledning kostade det 50 kr extra för att ha en hästsko istället för ring…
vadtrevlit:D jag e dock så osäker på deras åldergränser
MVH Elin
okej j så om man är 14 och har med sig mamsi går det bra? jag förstår inte riktigt nämligen
MVH Elin
Jag vet inte huspass uppdaterad sidan är och hur väl det stämmer…
Men som jag förstått det så är yngsta åldern för att få pierca sig i förälders sällskap 15 år. !4 år om du ska ta i navel.
Jag var 16 och hade påskrivet papper från min pappa, samt att dom fick ringa och prata med han.
Men det bästa är ju att ringa till dom eller ta sig dit och fråga.
Okejj , skcikade ett mail till Tyron men han svarade ej på frågorna , han pratar väll bara engelska eller?
MVH Elin
Har han svarat på ditt mail?
Han förstår svenska, minns jag rätt så pratade jag svenska och han svarade på engelska… Eller mer svengelska ska man kanske säga. :)
Han sa bara att jag skulle komma på drop in :P
MVH Elin
Haha ok, då är det väl bara att du tar med dig din mamma och åker dit. :)
men jag e så osäker :P skulle ibte vara så kul tt komma dit o vilja ha en labret o sen få vbeta att jag e för ung :P
MVH Elin
Nej det förstår jag. Är du osäker så tycker jag du ska ringa dit och fråga eller gå dit någon gång när du är i stan och frågar. :)