Piercat tungan hjälp!
Piercade tungan för någon timme sen och jag bad om att få den lite längre bak.. Och isf skulle den bli lite sne, alltså att den undre kulan var mer "utåt" än den där uppe, ska de va så? Har tyvärr ingen bild nu men förstår ni hur jag menar? Alltså piercingen är inte helt rak.
Eftersom man har ett tungband under till så blir piercingen lite sne som du säger. Att den övre kulan är lite längre in och den undre lite längre ut.
Sa iaf min piercare till mig när jag piercade tungan :)

Ja de sa min piercare också, jag ville ha den långt in så för att få de så skulle den bli lite sne vilket bara syntes i profil.
Men har du också sne?:o
Känner mig säkrare om fler säger att dom med har sne.. 
Ja de syns lite om man sträcker ut tungan och kollar från sidan :) Men de är ju inte så ofta man gör det :P
Så de är inget jag stör mig på eller känner mig orolig om.
Tror de lättare vandrar ut med om man sätter den rakt med.

ÅH vad bra! Nu blev jag jätteglad och ännu nöjdare över den! =)
Vad bra 

Men finns de större risk att slita på tänderna när den sitter så, och har du någon bild du vill visa på din?:)
Ne är de en bra piercare som sätter den rätt så ska den ju inte slita så mycket. Sen är de ju beroende på hur lång stav men har när svulnaden gått ner och material på smycket. Jag råkade bita på min några ggr i början. Men nu märkar jag nästan inte av den. Har dock inte vart hos tandläkaren sen jag tog den så kan ju inte säga med säkerthet att tänderna inte blivit skadade. Men de känns inte så iaf. :)
Har tyvärr ingen bild på den :P Men jag kanske kan fixa det om du vill?

Ja om du kan =) vill jättegärna se :)
Den ska vara sne, och har man rätt längd och sånt så ska det inte slita på tänderna eller gommen. kulan ska inte sitta mot tänderna, den ska sitta lite under tandköttet där den inte kan göra någon skada.
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Man kan inte säga att den inte ska skava om den sätter rätt och har rätt längd.
Är din mun byggd så, så spelar det ingen roll vad du än gör, den kommer skava.
Har du tur gör den det inte.
Min var också litet sne, men det spelar ju ingen roll.