Medusa?
Har blivit sugen på att skaffa mig en medusa, men jag har piercat underläppen på vänster sida, har sett en del bilder på goggle med folk som har det och medusa..men jag vet inte vat är era åsikter om att ha båda två? (utessendevis)
Och skavar det mycket på tänderna?
Mvh =)
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

Om det skaver eller ej kan jag inte svara på, men jag gissar att graden av skavning är rätt individuellt, beroende på anatomi och sådär.
Utseendemässigt säger jag bara Kör hårt! :D

Tycker den kombinationen är jättesnygg :D Det jag tycker är snyggast är när man har ring i underläppen om man har medusa, men en kula är också snyggt :D
- Medarbetare på studier.ifokus
#1 Ja de förstås, oroar mig lite min mamma säger att det förstör massa för tänderna..hon är tandläkare och haaatar piercingar så jag tror att hon kan överdriva lite så att jag inte ska ta yttligaren en piercing. 
Jag tycker de ser himla läcker ut!
#2 Jag brukar ha hästsko eller ring i underläppen tror också de skulle vara snyggast med medusa. 
#3 Din mamma har rätt, fast det gäller inte alla.
Mångas tänder skavs av munpiercingar. Det märken man ju oftast själv om den gör.
Sen är det bitrisken som också finns.
#4 Mamma har alltid rätt
Men det går inte för en piercare att se hur mycket slitage på tänderna det kommer ge innan man gör den?
Nej, det beror ju på hur mycket man leker med den, hur man rör läpparna då man pratar och äter och så.
Det som är bra är ju att man kan ta ut sin piercing om det det skulle visa sig skava :)
#6/7 Precis, som du säger man kan ju ta ut den.
Undrar lite om det är många här som behövt ta ut dom för att de skavar?
Är så himla sugen på en
Jag har aldrig upplevt något som helst skav varken på min off centre eller medusa. när jag tog medusan tog jag ut den i underläppen för jag går lite under måttot- less is more ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#9 Jag tycker enbart medusa är rysligt fint men jag gillar min i underläppen för mycket, hoppas de kan passa tillsammans =)
#10 Man vet ju aldrig förrän båda sitter där! Kanske blir superfint :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 Precis! =)

Har haft min medusa i… snart två år. Varken tänder eller tandkött har tagit skada för mig, skaver inte mycket alls. Om ens något. :)
Ruggigt snygg piercing (hehe), så kör hårt! Tycker det är skitsnyggt att ha i underläppen också. :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#13 Tycker medusa är en jävligt snygg piercing, jag tror att det skulle passa på mig, det är nog värt en chansing om de nu skaver på tänderna/tandköttet.
I värsta fall får jag ju ta ut den.