OT - Husdjur
Lite nyfiken på om ni bodyartmänniskor har husdjur i era hem? :) och vilken art i såna fall?
Visa gärna bild!
Här huserar en stycken hund av rasen shetland sheepdog (aka. sheltie). Jaa.. o dammråttorna förståss ;)
#5 Vad är det för ras? Påminner rätt mycket om min vovve :)
#8 malteser / Bishon havanais :)
#12 Inte undra på att han var så lik Benji som är renrasig bichon havanais ;)
Ett gäng med spindlar. Fisk, grodor och salamandrar i akvariet, en tusenfoting och två katter.
Till hösten blir det förhoppningsvis en hund =)
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se

#22 Det är en ragdoll (står i #1) ;)

#23 haha oj jag såg inte det. Vad kallas färgen/teckningen? Vilken uppfödare är han köpt av ? :)
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
#24 Haha lätt hänt ;D jag pm:ar dig.
Jag har katt och kaniner, familjen har även en liten vovve :)
Katten, Ozzian är en birmahane på 7,5år. Han har funnits nästan halva mitt liv och har hjälp mig otroligt mycket här i livet..han är den bästa som finns helt enkelt<3.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har faktiskt precis tömt hårddisken på datorn så alla mina bilder ligger på min externahårddisk, men jag föder upp kaniner och det finns en massa bilder och så på hemsidan, så det är bara att kika om man är nyfiken www.jetaime.se :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Själv är jag ägd av tre illrar, sen finns det en bunt möss hemma med.
Paulina

#24 En brun bicolor ser det ut som. De blir mörkare med åldern.
19 kaniner och tre kisse katter bor det hemmas hos mig :)

Har en släthårig foxterrier, Tinka. Och två katter, sphynxen Mira och cornish rexen Dita:) Och ålen Lars Åly får vi inte glömma, inte heller han vän snigel, som är en stor fin snäcka.
#34 Hahahahahahaha, underbar bild!
Sajtvärd på Iller.ifokus
tack, haha! Ja de är icke normala kan man lungt säga ;)
Vilka sötnosar alla har!
#40 Så söt.. Älskar den rasen! :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
2 illrar, Toxi & Tuuva samt en dvärgpapegoja, Bobbo
Har 4 kaniner och 1 ponny. Sen har familjen 1 norsk skogskatt och 6 bondkatter (3 är 11 veckor).
Har 6 egna kaniner, 2 kaninbebisar som flyttar om ca 1 vecka och sen ska jag skaffa fiskar (om typ 1000 år om ni frågar mamma^^)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Jag har fyra katter varav de äldsta på 13 och 10 bast är Birmor, och de två på bilden är hittekatter på 2 år respektive 11 veckor. Sen har jag två råttor och tre möss.
Jag har förbjudit mina gammelkatter att gå bort, för det skulle jag aldrig klara av. Har haft båda i hela deras liv. De betyder så grymt mycket för mig, så det är ju tur att de kommer leva med mig tills jag blir gammal och dör.
/Anneli
I mitt hus bor det tre hundar(irish softcoated wheaten terrier) och två katter. Det finns bilder och sånt på min systers hemsida athela.se. Sen har vi endel fiskar också. :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

just nu 9 illrar två katter två hästar och ett 20-tal möss :)
#49 Han är så fruktansvärt fin. Vad är han för ras?
Nu har ju inte jag mina i mitt hem, tror det blir svårt att få in dem i hissen.
Men två islandshästar har jag, mor och dotter, 9 år respektive 3 månader (dock bara tre dagar på bilden).
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#52 Han är blandras mellan amstaff och dogo argentino. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

- hund - Athena pitbull/amstaff
- 4 illrar - Dealen, Lyssa, Nova, Aura
- 28 ormar - majsorm, bairdi, kalifornisk kungssnok
- 7 ödlor - leopard gecko, tjocksvans gecko, madagaskar gecko
- tusenfoting - scolopendra
- spindlar - green bottle blue, suntiger
- sambo - Fredrik
- damråttor - under soffan
#56 Räknas sambon under kategorin "husdjur"? ;)

#57 absolut, han är den hårigaste utav dom alla!
#58 Oj herrejösses, haha! 

Nu har jag ingen tatuering eller piercing, men ska skaffa. Jag är i alla fall ägare till två katter. 3 och 1 år gamla.
Den yngsta är hela områdets älskling och alla barn kommer med sina kompisar för att se om han är ute så de kan hälsa. Även de vuxna brukar komma förbi för att hälsa på Bosse när han ligger och solar på cykelbanan utanför :)
#56 Wow, hur bor ormarna om de är så många??

#61 i en massa olika terrarium.
#62 okej, tänkte om du hade ett enda jätte stort, det hade jag gärna velat se en bild på! 

Jag har:
1 Vovve (Ronyja)
2 Marsvin (Morgan & Wilbur)
3 Råttor (Mailo, Norton och Bebisen)
3 Hamstrar (Lester, Charlie & Todd)
(Råttan Mailo på bilden) <3
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

Zora och Zelda, mina små vovvar som är raserna Dansk/svensk gårdshund, JKT och dvärgsnauscher.
Två råttor har jag också, Tristan och Oidipus. Kommer komma tillökning snart! :D
Jag har:
8 degus
6 garbiler
1 hus katt
Med Vänliga Hälsningar Åsa och Djuren, http://athelas.cybersite.se/
Här huseras lägenheten av två huskatter, fem råttkillar och sex afrikanska jättelandsnäckor (A. Achatina och Arch. Marginata suturalis).
Här hemma bor amstaff/rottisen Diezel…
Jag har 5 st katter,
1 Norsk Skogkatt
2 huskatter
1 Devon Rex (fodervärdskatt - men söker nytt hem)
1 Burmilla (Fodervärdskatt - men söker nytt hem)
Jag har 5 huskatter som heter Findus, Trisse, Ronja, Prinz och Bianca, och 1 perser som heter S*Categoris Vladimir, men han kallas bara "Vladimir" :)
Sen har jag dessutom 2 gerbiler som heter Mick Mars och Nikki Sixx.
Det finns även ett akvarium med diverse småfisk i :P
På bilden: Vladimir är en riktig rocker, precis som sin matte ;)
#75 Ojj. Inte ofta man stöter på Whippet ägare. Jag är uppväxt med Whippet. Hade också ett tag en Varghund. Men min mamma har just nu en liten Whippet valp. =)
#76 Säger du det? :) Nävars de är inte sådär jättevanliga här omkring, men visst är de härliga? Vinthundstemperamentet är ju helt j*vla underbart! <3
#77 Ja, jag älskar vinthundar!! När min ekonomi är bättre, man har mera tid och plats så blir det någon vinthund här med. Varghund, Saluki eller Whippet. Eller kanske alla tre! hehe. Då dom tre är nog mina favoriter. =) Helt underbara!

Har två norska skogkatter (och rent juridiskt en birma också, men han bor hos exet).
Har två katter, en Helig birma hona: Cindie 3 år 7 månader, en Mainecoon blandis hona: Lova på 3 år 2 månader och en hund som heter Herbert, han är 11 månader och av rasen Chinese crested dog (kinesisk nakenhund). :)