Tatuera namn?
Jag vill tatuera in mina syskons namn på något sätt för dom betyder hela världen för mig. Fast jag vill inte bara skriva deras tre namn på rad liksom, det ska vara någonting annat också, men jag har så himla dålig fantasi, behöver lite inspiration!
Jag funderar också på att om jag ska skriva deras namn eller kanske bara första bokstaven på deras namn, så ska dom stå i en cirkel eller nåt, så att ingen kommer före den andra. Hm, jag vet inte riktigt.. 
Är det någon som har tatuerat in någon betydelsefull persons namn som kan skriva hur ni tänkte eller visa bild?
Jättefin tanke tycker jag! Men har nog inga idéer att komma med. Varför inte ta första bokstaven i alla fyra era nan och bilda en cirkel med kanske?
/Christine

Jag känner en som har sin familjs namn tatuerade runt ankeln/fotleden, enkelt men snyggt. Sen kan man ju alltid lägga till nåt runt omkring, som blommor, krusiduller eller nåt annat man gillar.
tatuerare har sett det mesta så jag tycker du ska gå till en studio och få hjälp med inspirationen där
en tjej på mitt jobb tatuerade in sina barns namn och deras stjärntecken :)
Spännande
Jag ska fundera lite till, men runt ankeln/fotleden låter ganska bra tycker jag! Och även det där med stjärntecken. Hm, ska spåna vidare 

#6 gillar den idén om ett släktträd
kanske skulle bli snyggt att ha namnen och deras födelsedatum med ?
Såg en som hade det förut , det va tjusiigt :)
Lindatorps Jolantha. <3