Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 3761 ggr
luddan
0

glider ur

Nässmycket åker liksom ut en bit så jag får trycka in den.. är nygjort så det kanske ändrar sig.

Har aldrig haft pärla i näsan men om det inte blir bättre kanske jag ska ta ut den snart så det läker ihop bättre?

nån som vet?

Hyrrokkin
0

Men visst brukar man medvetet sätta i för stora smycken under läkning för att kroppen ska ha möjlighet att svullna upp och sådär?

Är det under läkning hade jag låtit bli att pilla och trycka på smycket över huvud taget.

luddan
0

Ja men nu är den helt ur iaf.

Karmatarerskanise
0

#2 Vadå, vill du inte ha den?

luddan
0

Jo men den åkte ur, och jag kan inte sätta i den.. det tar stopp och jag vågar inte trycka till. Det gör ont.

Karmatarerskanise
0

Gå till piercaren så kan den hjälpa dig.

luddan
0

mm får nog göra det..

elyse
0

Ojdå. Man ska passa sig för att komma åt smycket när det är nygjort. Mitt fastnade i en ögla på badhandduken när det var nytt och jag fick inte heller i det själv. Som tur var hjälpte min svägerska mig efter att jag själv misslyckats och stod där desperat och grät och blödde… :S

Bäst är "platta" pärlor, de fastnar inte lika lätt i saker.

luddan
0

¨Jag ska låta det läka, sen göra om det..

Skogselva
0

Vad fick du för läkesmycke?

Min näspiercing är ca 5 veckor nu, och jag har en labrett som läkesmycke - ett sån't man egentligen har i hakan. Visst tappade jag den ursprungliga kulan till smycket, så det fick jag skaffa en ny, men annars aldrig varit några problem med smycket. Labretten har ju en "stor" platta så den kan inte åka genom hålet. Däremot om man tappar kulan så kan man ju tappa smycket också…

Kanske ska be att få en sådan när du gör om det? (För det låter inte som du fick en sådan?)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

luddan
0

Nä bara en stav utan krok eller platta..

Ska göra om den på en annan studio, så då ska det bli bra (hoppas jag)

Skogselva
0

#10 Okej, ja det kan man ju förstå om en sådan lätt trillar ut. Jag rekommenderar labretten och kanske en reservkula, utifall den ursprungliga trillar av.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

axilur
0

Men vad konstigt att använda ett smycke för läkning utan något som helst "stopp" på insidan. Klart den ramlar ur då… Obestämd

/Anneli

OttoIsTheShit
0

jag har också en labrett men han satte kulan så hårt att den OMÖJLIGT kan åka av :D får inte ens av den sj xD

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Skogselva
0

Min kula spelade det ingen roll hur hårt man skruvade åt den, den trillade i alla fall av så fort man ens kom i närheten av den med topsen…

Reservkulan funkar bra dock, vilket får mig att tro att jag fick fel storlek på första kulan…