Göra om tatuering, tips?
Hej alla!
Jag har en gammal tatuering på överarmen som jag är mindre nöjd med och hade tänkt att göra om men jag har brist på bra idéer. Jag vill inte täcka över den eftersom jag inte tror att det kommer att bli bra utan min tanke är att "bygga ut" den, baka in den i något eller lägga till något skoj. Flammor, tärningar, biljardbollar, sydstatsflaggor osv är inte aktuellt. Vill gärna ha något lite mer orginellt. Är det någon som är duktig på att rita eller har bra idéer så posta dem gärna här! :)
Jag tyckte den va jättefin :)
Nu vet jag inte om det är så originellt men en cupcake kanske..? Självklart med något mer runt, men det brukar passa bra ihop med cupcakes och körsbär :)
Jättebra träning för mig det här som vill bli tatuerare i framtiden.
Ritade upp något åt dig, vet inte om det är detta du tänkt dig eller så och vet inte riktigt vad du gillar mm.. men jag har lagt till lite mer körsbärsblad, +grenar och körsbärsblommor där. Går såklart att utvecklas hur mycket som helst men iallafall en idé och förslag?
Himmelsblå bakgrund, blommorna är lite lätt rosa , syns ju inte så jättebra på bilden kanske.. 
Jättetjusigt! En jättebra idé.
iof så har jag rosor på underarmen, vet inte om det passar så bra ihop? Körsbärsblommor och rosor? Synpunkter på det tack. Och kom gärna med fler förslag 
Jag är ett halvt växtrike själv ;) Har eklöv, valmoblomma, prästkragar, blåklockor och liljor på min kropp! Plus en blåmes och en citronfjäril! Lite växtlighet är alltid snygg om du frågar mig :)
Annars kan du göra en hand som håller i körsbärskvisten.
Sajtvärd på Iller.ifokus