Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 3352 ggr
Ellenfyrkant
0

Spetum + näsvinge ?

Har en septumpiercing sedan drygt ett år tillbaka och är rätt sugen på 2 paralella hål i näsvingen på ena sidan. För syns skull hade jag velat kompensera med piercing ngn annanstans i ansiktet, typ ögonbrynet. Men känner inte direkt att jag vill kompensera med något annat ställe. Och därför tänker jag givetvis inte göra det. Men funderar på om det ser konstigt ut med all fokus på näsan. 3 piercingar på näsan och ingen annanstans i ansiktet… Skulle vilja veta hur det ser ut innan jag gör något. Och det skulle för övrigt bli först om ett år, då jag är 17. Men har funderat på näsvinge några månader nu och är riktigt sugen men är inte beredd att ta ur min septum för det. Någon som har idé om kombinationen ?

Mvh Ellenfyrkant

regskylt
0

Jag tycker att det är snyggt med septum + en i vardera näsvinge. något mer behövs inte tycker jag.

Ellenfyrkant
0

#1 Pratar dock om 2 paralella i samma näsvinge. Något annat är jag nog inte intresserad av, i dagsläget. Glad

Mvh Ellenfyrkant

regskylt
0

de tär snyggt det också :)

Ellenfyrkant
0

Tycker du det passar tillsammans med enbart septum också ? Eller menar du i största allmänhet ?

Mvh Ellenfyrkant

regskylt
0

Att det passar ihop med septum givetvis. Och även ensamma.

Lilith
0

Jag har en ring i ena näsvingen och funderar på att ta septum också. Får se när det blir av bara :P